Landbouwdag alkmaar

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Landbouwdag alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-02 17:07

Vandaag even in m'n pauze naar de landbouw dag geweest. eerst langs de duiven, eenden, konijnen. en daarna langs de shetlanders en de koeien om bij de rest v/d paarden te komen.
toen ik aan kwam waren er al heel wat geweest en ook alweer huis waarts gegaan. Maar de arabieren moesten nog. En die wilde ik juist zien,want sahiem en peruh 2 arabieren die ik al een tijdje ken liepen ook mee en de nieuwe eigenaar ervan.sahiem is een arabier die maar 1 oog heeft. Toen ze nog bij poelenburgh in pension stond heb ik haar wel eens gereden en toevallig begin van het voorjaar ook nog een keer. En ja daarna zijn ze verkocht naar hele leuke eigenaren. Achter sahien liep nog een meisje van bokt alleen haar naam ben ik even kwijt.
Het was leuk om al die verschillende rassen bij elkaar te zien.
Heeft er van bokt nog iemand mee gedaan met zijn paard?

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 19:46

Wietze heeft ook meegedaan, in de rubriek fjorden/ijslanders/haflingers. Hij was 4e geworden Haha! (en 2e haflinger Tong uitsteken )

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 19:46

Wat leuk dat Peruh en Sahim meededen!! Ik zag ze in de krant staan, ik helemaal blij! En waren ze hoog geeindigd?

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23434
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 20:50

een vriendin van mij heeft met een paard van school meegedaan ( een fries, Geertje ze is tweede geworden) verder liepen er erg veel paardenmee van school.

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 20:53

Evy schreef:
Wat leuk dat Peruh en Sahim meededen!! Ik zag ze in de krant staan, ik helemaal blij! En waren ze hoog geeindigd?


Ik had het ook gelezen in de krant.

Deden er nog veel paarden mee een aantal jaren geleden viel het een beetje tegen met het aantal deelnemers.

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 21:10

Ik zag het net op de tv, ze zijn bang dat het nu elk jaar minder gaat
worden en dat het straks helemaal stopt. Komt door de MKZ-crisis
van vorig jaar.
Helaas ben ik vandaag niet in de buurt van Alkmaar geweest anders
was ik wel even gaan kijken.

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 23:05

Ik kwam ff kijken maar heb gelijk maar een lesklant geholpen met haar arabje. Haar vriendin deed ook mee en haar veulen werd tweede. Haar Haffie werd helaas laatste.

wendys
Berichten: 113
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 07:33

Hallo allemaal!
is landbouwdag in alkmaaar nog aan de gang?of was dat alleen gisteren?
groetjes wendy Haha!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 08:33

was alleen gisteren.. weet iemand toevallig ook hoe je je kunt opgeven voor dit....alvast bedankt!

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 16:36

obelix"]
was alleen gisteren.. weet iemand toevallig ook hoe je je kunt opgeven voor dit....alvast bedankt!
[/quote]

Je bedoelt voor volgend jaar? Ik krijg een maand van te voren (of zoiets) een folder in de bus (omdat ik al eerder heb meegedaan). Dan moet je gewoon bellen om je op te geven.

[quote="blieb01 schreef:
Ik kwam ff kijken maar heb gelijk maar een lesklant geholpen met haar arabje. Haar vriendin deed ook mee en haar veulen werd tweede. Haar Haffie werd helaas laatste.


Wat een onwijs lief veulen had die Lovers Kwijl Echt een schatje, naar de haflinger zelf heb ik minder goed gekeken *LOL* (had het toen te druk met Wietze)

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-02 17:50

obelix dat vraag ik me nou ook af. Heeft iemand die mee heeft gedaan toevallig het telefoonnummer die je moet bellen om mee te mogen doen. Volgend jaar willen we met stal weer heen gaan.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 17:56

Ik had wel geweten wie je moest bellen hoor. Achteraf wel een beetje spijt dat ik het niet gedaan heb.

Toch raar dat Marieke een brief heeft gehad en ik niet terwijl ik toch 2 jaar geleden ook mee deed.
Misschien ligt het er wel aan wie er bij de bepaalde rassen de deelnemeres uitnodigt.

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 20:50

Ik was er ook Haha!
Van half 9 tot 11 uur.
Ik heb Peruh en Sahiem ook weer even gezien Lovers
Ik miste ze een beetje Scheve mond
Een klasgenootje van mij deed ook mee!!
Ze werd 4e (van de 4) met haar veulen
En 6e (van de 8) met de moeder van het veulen
Ze deed dus ook mee in de rubriek bij Wietze (Fjorden)
Het was onwijs gezellig en we hebben gelachen!! *LOL* Niet normaal!!
Groetjes, Marieke

Daraxo

Berichten: 129
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 20:23

wodan schreef:
obelix dat vraag ik me nou ook af. Heeft iemand die mee heeft gedaan toevallig het telefoonnummer die je moet bellen om mee te mogen doen. Volgend jaar willen we met stal weer heen gaan.


ik liep zelf ook mee met mijn arabier Daraxo een vosje.En ik was 6e geworden! *LOL* Hij was heel braaf,en hij liep ook heel goed.
Groetjes petra

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 21:39

weet er iemand een nr dan?want bij osn op stal heb ik ook genoeg gegadigden die mee willen doen!evt per pb???

Daraxo

Berichten: 129
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 18:26

wodan schreef:
obelix dat vraag ik me nou ook af. Heeft iemand die mee heeft gedaan toevallig het telefoonnummer die je moet bellen om mee te mogen doen. Volgend jaar willen we met stal weer heen gaan.


Als je een keer wilt komen kijken naar het veulen hoor ik het wel

Groetjes Petra en Julia