De advertentie is wel duidelijk!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

De advertentie is wel duidelijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-02 11:28

Ik weet niet wie het nog meer heeft gezien, maar er staat op Divoza bij zadels&tuigage wel 20 x dezelfde advertentie!! Gaaaap
Ze laat dan ook wel gelijk wat van d'r gedrag zien, en bereikt daar alleen maar minder mee dan normaal.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 11:31

Niet meteen aannemen dat de plaatser dat expres heeft gedaan. Misschien kreeg ze wel een foutmelding, waardoor ze het nog eens probeerde en nog eens en nog eens... En daar kun je je berichten niet meer zelf verwijderen, op Bokt wel.

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-02 11:38

Lijkt me stug, het staat er 26 keer op!!
Als je een foutmelding hebt wordt hij dus niet verwerkt.
En als je op verzenden drukt, krijg je gelijk een bericht dat het verwerkt wordt.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 11:39

Wat heb je er trouwens aan om dat hier op Bokt te melden? Je kunt beter een mailtje sturen aan de beheerder van de Divoza-site, die kan die overtollige berichtjes dan verwijderen. Heb ik zelf ook wel eens gedaan bij Marktplaats, werd netjes afgehandeld.

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 12:23

Ik krijg op de divozasite geen melding als het verwerkt is. Thuis wel, maar hier niet. Dus het is mij ook al eens overkomen. Dan is het wel netjes als je het zelf even opmerkt, door of een advertentie te plaatsen met het verzoek om de overtollige dingen weg te halen, of je mailt even.

Kritiek op Divozaforum wordt overigens wel direct verwijderd van het forum.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 12:36

Van de Divoza site:
Citaat:
diverse spullen aangeboden 25-9-2002
het was niet de bedoeling dat mijn advertentie er 30x op zou komen te staan.....mijn comp liep vast en toen drukte ik het een paar keer in...in de hoop dat ie het weer zou doen....en heb hem toen uitgezet omdat het niet lukte....en schijnbaar nam de comp aan dat hij de advertentie er 30 op moest zetten ....dit was niet mijn bedoeling dus vandaar dit bericht....groetjes....


Opgelost dus Haha!

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-02 12:47

Frusty sorry, mijn excuses