Natascha, over reiki!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-01 10:11

Ik heb ook Reiki 1 gedaan. Toen mijn paard een peesblessure had heb ik het veel gebruikt, ik weet natuurlijk niet of het daardoor komt (nuchtere Noord Hollander) maar hij is wel weer helemaal goed, terwijl het volgens de DA een moeilijke blessure was.
Toen ik nog lesgaf op een manege gaf ik ook vaak Reiki aan paarden en pony's die daar behoefte aan hadden. Ik deed dat stiekum na het voeren, als iedereen bijna weg was, en als ik 'betrapt' werd, zie ik altijd, ik kijk even hoe zijn been eruit ziet of zo.
Mijn paard geeft ook vanzelf aan als het genoeg is, gaat dan ineens weer fanatiek stro eten, terwijl hij idd daarvoor echt staat te slapen en te gapen.
Ik heb ook een engelstalig boek over Reiki, weet zo snel de schrijver niet (telefoon tikken he, dus ik kan het niet even gaan pakken), waar ook de chakra's bij een paard in beschreven wordt. Ik mag allen zijn 2e chakra, net achter zijn oren nooit doen. Zijn derde oog vindt hij prima, de rest, heerlijk maar die ene mag niet. Hebben jullie enig idee hoe dit kan komen?
Trouwens mijn 3 katten zitten ook echt te dringen s'avonds als ik thuis kom, even handje erop graag. *LOL*

Navragen is beter dan afvragen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, frutsel05, Googlebot, Josien_, MaanNaam, Nele80, Ruai, sterregoud, Titsia, wisja, Zinzi_jewel en 120 bezoekers