Rubbo is verkocht en ik ben NIET verdrietig!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Rubbo is verkocht en ik ben NIET verdrietig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-02 18:45

Hij gaat namelijk naar Irene van Bokt!
Gister zijn ze wezen kijken en ze waren helemaal verliefd (hoe kan het ook anders, hij is gewoon PRACHTIG!).

Irene moet zelf nog maar even wat typen als ze iets toe wil voegen want mijn 'uitgezochte' veulentje is nu van haar!

Irene Super veel plezier met Rubbo maar dat gaat vast wel lukken!

En ik kom zeker een keertje kijken!
En jij naar zijn broer Pinky he }> Haha!

Afbeelding

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 19:38

Jajajajajaja, ik wist het al.
Maar nogmaals,
Irene gefeliciteerd, vormt wel een mooi koppel met Snot, of niet dan Clown

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 19:45

Super dat ie naar irene gaat! Irene gefeliciteerd met je nieuwe superpaardje Haha! hopen dat ie net zo mooi word als pink Knipoog

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 21:09

Jaja, Rubbo wordt van mij Lovers

Al toen Kim de eerste foto's plaatste van hem, vond ik hem zooooo lief. Tjaa, en toen stond hij te koop, net op het moment dat ik een maatje voor mijn eigen hengstveulentje wilde gaan zoeken.

Ja, toen was de keuze snel gemaakt, het duurde even voor ik een afspraak kon maken met de eigenaars, maar gisterenmiddag ben ik dan wezen kijken en het was Lovers op het 1e gezicht.

Rubbo komt dus samen met mijn hengstveulen Noddie in de wei. Noddie is een welsh-B hengstje, en is een weekje jonger dan Rubbo.
Samen krijgen ze een hectare weiland met inloopstal tot hun beschikking, dus ik denk dat ze zich wel kunnen vermaken Knipoog

En Kim, ik plaats zo af en toe een foto en je bent altijd welkom om hem eens op te zoeken.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-02 21:22

Dat vind ik fijn Irene Lovers
Ik zal hem toch wel een beetje missen hoor...
Het lang verwachte veulentje van Marjon, een hengstenveulen waar ik op hoopte (ookal wist ik dat hij weg zou moeten) en dat van de geweldige hengst die ik zelf uitgezocht had... Zucht...
En toen kwam er zo'n prachtig veulen ter wereld. Brede bles en lange witte benen, super. Als ik geld, plek en tijd had gehad en er nog een welshje bij zou nemen was hij dat zeker geworden.
Iedereen heb ik verteld hoe super ik hem vond, maarja, je kunt niet alles hebben he?
IK ben echt blij dat iemand van bokt hem krijgt, zo kan ik een beetje volgen hoe het met hem gaat en hem nog eens opzoeken.
Hij verdient het!
Hij is vast zoals Pinky en Mysty. Hij zal voor je door het vuur gaan als hij je vertrouwd! Reken daar maar op! Lovers

Veel plezier ermee!