Karretje gekocht en Skapie en Dribsel gemeet!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Karretje gekocht en Skapie en Dribsel gemeet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-02 18:30

Gister zijn we wezen kijken naar een karretje in Capelle aan de ijssel. Niet bepaald dichtbij dus.
Ik ging al met het idee dat het karretje te klein was voor Pinky, maar ze konden er eventuweel 1 op maat maken dus ik wilde toch gaan kijken.
Eerst naar de kar. Toen ik hem zag wist ik metteen dat hij niet te klein zo zijn. Gelukkig! Cool
Geld gepint en het karretje ingeladen.
Jihoe!! Ik kan weer mennen Lovers
Leuk weetje: Er wordt volgende week een 2span dissel gebracht dus MYSTY komt PINKY helpen!!! Party!! Party!! Party!!

Daarna Joyce gebelt (die zich lam schrok Knipoog )
"Heej wij komen even langs!" Het werd verdacht stil aan de andere kant... Maar ik hoorde een "Oke". Dus op naar vlaardingen Tong uitsteken
Nadat we dat pokke stadje 600 keer rondgecrost hadden heb ik Joyce maar weer gebelt. Die legde ons even uit hoe we wel moesetn rijden (wat hou ik van mijn boeren dorpje Nuenen zonder treinen en overmatige stoplichten Schijnheilig ).
Eindelijk kwamen we bij Joyce aan. Behalve dat het zwaar gezellig werd, hadden we een lekke band! Ff gewisseld en toen op naar Dribs Lachen
Joyce liet zien hoe hij kon liggen, zitten en ETEN Cool Geweldig gewoon Haha!
Dribs rules!!
Helaas konden we niet zo lang blijven.. We moesten nog 2 uur terug (achteraf 3 wacht de snelweg was afgesloten :s ) en nog eten en nog naar Pinky enz enz...
Rond half 11 waren we eindelijk thuis en moehoeeee Dromen

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 18:38

Hahahha het is gewoon een hele overgang voor een boer die zo'n minidorpje gewent is en bijna nooit een trein gezien heeft, ineens in een stad als vlaardingen komt Tong uitsteken Nadat jullie gister belde dat jullie in vlaardingen waren, alleen aan de verkeerde kant, zat ik zo te wachten. na kwartier/20 min vroeg ik zo aan mn vader, hmm paps, vlaardingen is toch niet ZO groot }>

ik schrok trouwens helemáál niet hoor Schijnheilig
En wanneer heb je gezien dat dribbel wou eten???

Maar eindelijk kan je weer lekker mennen met pink!!! met een super leuk wagentje Haha!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-02 18:41

Joyce schreef:
En wanneer heb je gezien dat dribbel wou eten???


Ik heb niet gezien dat hij wou eten, ik heb gezien dat hij at }>

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 09:31

levi staat toch ook bij dribbel of niet? of vergis ik mij nou Scheve mond

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 15:45

ja levi staat ook bij dribbel, nog een weekje en dan gaat ie weer terug