Ik ben een winnaar!!!! (en de hoofdprijs is...)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Ik ben een winnaar!!!! (en de hoofdprijs is...)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-02 12:02

Naar aanleiding van een eerder topic van Dees ( [VvdD] Ik ben een winnaar! ), ben ook ik eens afgereisd naar de inmiddels o zo bekende wereldprijsvraag van Nederium bv. oftewel, Imperial riding.
De afgelopen keer lieten ze een detail zien van iets, waarvan ik geen idee had wat het nou was. Maar.... ik wou meedoen dus het meest onzinnige antwoord wat ik me kon bedenken heb ik ingevuld en via internet verstuurd.

En ja hoor! Vandaag krijg ik ineens een pakketje binnen van Nederium bv. (ik was het allang weer vergeten), haalde het cadeautje eruit (nog steeds niet wetende waar het nou voor was) zie ik ineens dat ik dus de prijsvraag heb gewonnen.

Dit stond er in de bijgevoegde brief:


Geachte mevrouw Berkenpas,

De derde editie van de prijsvraag 'In één oogopslag' blijkt behoorlijk lastig te zijn geweest.

Opvallend is echter het volgende: deze keer hadden bijna alle inzenders het bij het juiste eind. De foto betreft namelijk een detailopname van een ..... , zoals u door middel van uw reactie hebt laten weten. En met u zijn er nog vier andere inzenders die het juiste antwoord wisten te geven.

Het voorgaande houdt tevens in dat er geen loting hoefde plaats te vinden, want Imperial Riding stelde voor deze editie van 'In één oogopslag' een tiental schrijfsets ter beschikking.

Wij mogen u dus van harte feliciteren! U bent een van de vijf inzenders die een schitterende schrijfset van Imperial Riding heeft gewonnen.



Ik ben dus zéééééér benieuwd wat jullie als antwoord hebben gegeven op die prijsvraag. Ik kan in ieder geval weer eens iemand een brief sturen... zou alleen niet weten aan wie. Iemand interesse? Haha!

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 12:08

Je had dus dat postpapier, ik heb dit keer niet meegedaan. Weet eigenlijk niet meer wat er op de foto stond.
Waren dat die rare tanden? Of was dat al weer de vorige. Als het die tanden waren, dan had ik het op tanden van een aardappelvork gehouden. De punten van zo'n mestvork dus. Geen flauw idee dus.
Nee, ik weet het ecth niet meer. Het was niet dat datatag ding, maar ik kan me ook geen andere foto herinneren.

Maar alle inzenders het bij het juiste eind en toch maar 5 goede antwoorden................tja, ik wilde geen postpapier, dus ook geen gok gedaan, maar dat er dan maar zo weinig inzenders waren....................geeft toch te denken.

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 12:13

Ik ben nu geen winnaar, geloof ik...
Ik had ingevuld dat het zo'n drietandig manenvlechtkammetjes is...

Opvallend: die bijgaande brief...IK had exact dezelfde tekst in mijn brief!!!! Wat een boefjes, daar bij Imperial!

Maar, GEFELICITEERD!!!!

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 12:16

Humm.. Ik snap het niet, moet je je eerst inschrijven bij die site voordat je mee kunt doen met de prijsvraag? Ik kan er namelijk nix over vinden!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-02 12:19

Nee hoor, je hoeft je niet in te schrijven. Op de beginpagina zie je rechtsonder een paard met een fotolijstje in zijn handen.... daar op klikken en je bent bij de prijsvraag

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 13:26

O, dus ik krijg als het goed is een brief vandaag in de bus???? Vandaar dat jullie het wisten. Ik blijf lachen, want IK BEN OOK EEN WINNAAR !!!!!!!

Dees en honeybee, ook gefeliciteerd met onze grote overwinning en de super prijs.

Hoe zit de schijfset eruit?? Toonbaar of niet?

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 13:33

Wat dacht je...?
Met hoog pennygehalte waarschijnlijk....
Heb op de site gelezen dat ik ook winnaar ben (tweede keer op rij, trouwens!!!!!), daar staat ook een foto van de schrijfset...iets met bruinig en paardehoofden...

maar toch, GEWONNEN!!!

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 13:38

YES YES YES,

EINDELIJK ik heb een PRIJS, jippppppie

(moet tenslotte voldoen aan de penny gehalte gezien de prijs)... Lovers Clown

En wie zal ik nu een brief gaan schijven

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 13:40

maar 5 goede inzenders? dat geloof ik niet. 5 goede antwoorden op enige honderden emails (moet wel, want als ik hier bekijk hoeveel bokkers er meedoen) is wel heel weinig. Zijn er nog meer bokkers met het goede antwoord?


Ik heb 2 keer meegedaan, 2 keer het juiste antwoord, maar dus nog niets gewonnen Boos! De eerste 2 prijsvragen heb ik dus aan meegedaan.
De laastste prijsvraag heb ik niet aan meegedaan. Misschien wel met de nieuwe.
Laatst bijgewerkt door germie op 20-09-02 13:46, in het totaal 1 keer bewerkt

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 13:41

De andere twee winnaars, zitten die ook niet ergens op bokt????

Zit nog steeds met een enorme grijns achter mijn pc, collega's beginnen zich al af te vragen wat er aan de hand is, maaaar

IK HEB WAT GEWONNEN (niet dat ik de prijs zo super vindt, maar toch)......

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 13:59

Honeybee zegt dat het echt 'kinderlokkers'-papier is, gegarandeerd dat je er kleine pennymeisjes mee kan lokken...

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-02 14:00

Of misschien wel ponyjongetjes of zelfs wel kaboutertjes... Haha!

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 14:36

Hmmmm, hou niet zo van penny meisjes..... (mag ik je paard poetsen????? types). Dan maar snel het briefpapier weggeven voordat mijn huis vol staat met meisjes met ponies en paardenstaarten....

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 14:39

Mag ik je paarje verzorgen? ik heb alllllllllllll 3 verschillende manegepony's geborsteld, dus ik kan rijden
Haha!

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 14:42

En als ik jou dan het briefpapier geef, kom jij dan noooooooit meer terug???? Dan hoef je niet te kunnen rijden.........Lachen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 15:38

Oh leuk pennymeisje-postpapier Haha!

Gefeliciteerd en ik heb geen idee wat het nou was want ik kijk er nooit en doe er nooit aan mee eigenlijk. Zal binnenkort eens gaan kijken, misschien ben ik ook wel een winnaar B)

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 16:53

Deze score betekent tevens dat er geen loting hoefde plaats te vinden, want Imperial Riding stelde een tiental schrijfsets ter beschikking. De winnaars op een rijtje:

Sandra Berkenpas te Drachten
Desiree van Dijk te Hemrik
Eva de Laat te Berlicum
Marjan Koelman te Kaatsheuvel
Eleonoor Tebra te Berkel en Rodenrijs


Haha zag het staan!

Gefelciteerd!

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 22:23

Zelfs s'avonds blijf ik hierom lachen. Het briefpapier is wel aardig, niet eens super kitch, maar blijft voor meisjes.

Maar ze zeiden dat bijna alle inzender het bij het juiste eind hadden, en het waren maar 5 die het goed hadden!!!! KAn je nagaan hoeveel uiteindelijk aan de wedstrijd hadden meegedaan!

Dank voor alle felicitaties!!!!! Lachen

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 11:07

De brief die ze mij stuurden wil ik jullie natuurlijk niet onthouden...

Geachte mevrouw [naam verwijderd],

Inmiddels is het ons duidelijk geworden: u bent een ware kenner. ( Haha! ) U blijkt het namelijk al voor de tweede achtereenvolgende keer bij het juiste einde gehad te hebben. Proficiat!

Zoals u namelijk maar al te goed wist, ging het deze keer....(edit).....

Nogmaals, van harte gefeliciteerd en tot slot: blijf vooral meedoen. Drie keer is scheepsrecht!


Leuk he, niet alleen ben ik een winnaar...nee, ik ben ook nog EEN WARE KENNER...GEweldig!

Best leuk postpapier overigens. Tuurlijk, penny gehalte, maar toch, helemaal niet zo fout als ik vreesde.
en nu wil ik wel voor een derde keer meedoen en weer winnen...maar....

Wat in vredesnaam is dat nu op die foto?! Verward

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 11:27

Ik weet het al,weet alleen de naam niet maar kom.
Ik hoef niet bij die Marlies op bezoek.
Iemand anders wel?
het is gewoon de teugel die vastzit aan het bit(ring),zo'n speciale sluiting.

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 17:52

eehhhhhh ik denk een stijgbeugel

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 17:58

oops beetje te snel gekeken!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 18:57

Geef mij de link ook 'es B) ik wil ook wel pennypostpapier Schijnheilig

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-02 01:58

ditmaal kun je een dagje meelopen met marlies van baalen bij het landesgestüt in warendorf.
Website is: www.imperialriding.nl