Hoppa nageaapt van ponyexpress??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-01 11:32

Oke oke,
ik weet nu hoe het zit.
Ben weer is fout bezig geweest.
Dus uit dit verhaal begrijp ik dat juist ponyexpress er eerder mee was?
Ik heb ponyexpress maar 3x gekeken maar goed.
Effe een berichtje voor Marieke:
Sorry,
had het mis!
Kan je het me vergeven?
Ik heb je programma maar 3x gekeken
en in 2 afleveringen daarvan waren het jongens...vandaar dat ik dacht dat jongens voorgetrokken werden bij jullie (das dus niet zo!)

Ik vond die aflevering dat je bij El ranchito aan de spaanse costa del sol in torremolinos ging kijken wel heel erg leuk!
Daar ben ik namelijk zelf ook geweest.
Heb jij op Cabriola mogen rijden?
Ik heb alleen de show gezien maar ik wist dat Cabriola er in meereed.
Als je op http://www.ranchito.com kijkt kan je haar op de foto zien...die bedoel ik! Heb je daar op gereden of gepoetst?

Nogmaalsssssssss SORRY!
Ik had het fouttttttttttt...

Liefs,
shalane

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sunnylover op 2001-06-06 10:21 ]</font>

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 12:29

En die droomwens van dat meisje die op die Shire mocht rijden dan? Dat was wel een meisje. En zo was er nog een meisje eerder die een droomwens had.
Ik vind het best een leuk programma, en kijk als ik tijd heb naar beide programma's. Maar zondag dus weer beide gemist, balen... Ik had nog wel tijd voor paardensport tv, maar vond er niet veel aan.
Doei! Dorine.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 12:40

Iedereen zijn eigen mening natuurlijk. maar de manier waarop je het verteld vindt ik niet echt gewedig. het lukt alleen een wellus/nietus discussie op en niemand heeft er baat bij.

Noem dan wat nuttigs op zodat mensnen zinvol kunnne reageren. maar goed.

ik vind het programma erg goed in elkaar zitten. leuke items en goed gepresenteerd. Ik kijk het helaas niet altijd omdat ik het gewoon te druk heb vaak.

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 12:48

Ja ik ben het eens met Heike.

Je hoeft niet alles te zeggen wat je denkt want dat kan voor andere (zoals Marieke) erg kwetsend zijn. Scheve mond\

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 12:52

Ik vind het ook een leuk programma.
Er komen leuke items in, er wordt op een leuke manier verteld en het is gewoon leuk om zondag een aantal paardenprogramma's te kunnen kijken.
Eerst PonyExpress, dan Hemel op Paarden en dan Paardensport TV. De meeste dingen neem ik op omdat ik zondag zelf bij de paarden zit. Maar waarom kan het een niet naast het ander. TMF was er toch ook later dan MTV en ik kijk ook naar beide.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 12:55

Ik vind beide programma's leuk.
Hoppa is wat meer voor de al rijdende ruiters heb ik het gevoel.
er wordt wat meer theorie naar voren gebracht zoals hoe borstel ik hoe stap ik netjes op en hoe doe ik peesbeschermers om etc.
(teminste heb het in het begin pas 3 keer gezien)

Ponyexpress is wat meer gericht op iedereen die paarden echt leuk vind ookal ben je misschien bang om te rijden.
Ik vind dit als ouder iemand leuker om naar te kijken vooral omdat er ook veel dingen toegelicht worden die ik ook leuk vind zoals toen in spanje met die hengsten etc. het is wat breeder dan alleen een mangeles enzo dat is juist leuk

maare je had het over naapen toch?
geloof dat jij hier overal je forum promoot die wel heeeeeeel erg veel op bokt lijkt dat is zeker geen naapen?

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 13:04

*grinnik*
Ja daar heeft Kim wel gelijk in.. Party!!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 15:07

Ik vind alle programma's wat met paarden en pony's te maken heeft leuk.

Alles is interressant ookal gaat het over: hoe zadel ik mn paard op, ik vind het super leuk om er naar te kijken.

Beter dan CartoonNetwork ofzo.

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 15:32

Tja das jouw mening dat je ponyexpress stom vind. Ik vind het juist leuk om te kijken wat de verschillen zijn. Allebei de programma's worden best leuk gepresenteerd, al vind ik Hoppa weer wat meer voor de 'kleintjes' die het paardrijden nog moeten leren (ontzettend veel theorie) en Ponyexpress is weer meer voor alle kijkers of je nu zelf actief paardrijdt of niet.

Hoppa is heel veel met de dressuur en manegelessen bezig en Ponyexpress is heel veel met western bezig.

Het enige wat misschien een beetje op elkaar lijkt zijn de BN'ers, maar ook dat is niet helemaal waar, want bij Hoppa rijden ze altijd in een bak en ze rijden dressuur. Bij Ponyexpress rijden ze soms in de bak en soms buiten en ze rijden daar western + dat Marieke vaak OOK op een paard klimt.

En dat er vaker jongens bij de droomwens zitten vind ik een beetje onzin, bovendien zoveel jongens doen er niet aan paardrijden dus ik vind het wel leuk om jongens met paarden bezig te zien.

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 18:21

Ik ben altijd van plan om het te kijken,maar vergeet he gewoon altijd*schaam,sorry Marieke*. Verder ben ik het wel met Heike eens dat dit wel kwetsend voor Marieke kan zijn,het is niet leuk om te horen dat je programma nageaapt en slecht is en ik vind idd ook dat je best 2 programma's kunt hebben die op elkaar lijken, als het over een leuk onderwerp gaat:graag zelfs!! Haha! EWn wat maakt het uit als er altijd jongens zijn, normaal zijn het alleen maar meisjes en dat is dan niet erg...
Je mag natuurlijk een eigen mening hebben hoor,maar als die al kwijt moet,doe het dan op een subtiele manier!(of hoe je dat ook noemt..)

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-01 19:43

Huh?
Praat Marieke hier ook mee,...in dit forum?

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 19:46

haha oeps sunny *LOL*

oh ik vind pe gewoon t leukste paardenprogramma dat er is! ok ik weet niet of er een hoppa is op bokt maar: HOPPA IS BORING! kijk het heel soms, met tegenzin (is toch niks anders op de buis)

pe rulet overal bovenuit!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 20:21

HOPPA vink saai..
ze giebelen maar wat aan en er komt nix echt zinnigs uit of dat mis je dan omdat je aan dat gegeibel loopt te ergeren... (ben smorgensvroeg nie heeeel vrolijk!!!)

en ponyexpress mis ik altijd..
vrijdag school en zondag slapen...

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 20:52

Met grote twijfel vroeg ik me af of ik hier wel of niet op zou gaan reageren. Maar laat ik het nou toch maar doen omdat jullie het misschien gek zouden vinden als ik niet van me liet horen. Dat ik met Syb van der Ploeg paard reed is precies een jaar geleden gefilmd. Het item Land van Ooit, zit les bij meneer Swaab en de droomwens met Anky van Grunsven ook. Dit was opgenomen voor een pilot (proefaflevering) wat je aan de omroepen laat zien in de hoop dat ze geinteresseerd zijn in je programma. Zo kwam Pony Express bij Fox Kids. Deze Pilot werd een half jaar later uitgezonden op 30 en 31 December 2000. Gek genoeg zag ik een week later in het programma van Hoppa een Bner op het paard, iets wat ze de eerste 4 afleveringen daarvoor nog niet hadden gedaan! Met andere woorden wij apen helemaal niemand na, maar Sunnylover je mag Hoppa best leuker vinden dan Pony Express hoor, dat maakt me niks uit, maar ik moest toch even wat recht zetten.

Ps1: Van de 12 droomwensen die we uit hebben laten komen waren er twee jongens, we hadden er graag meer gehad!

Ps2: Meiden dank jullie wel voor jullie reactie!

[img]../upload/268/syb_bewerkt.jpg[/img]



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marieke op 2001-06-05 21:06 ]</font>

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 03:42

Oke, ik zie dit een beetje laat, maar goed. Volgens mij mogen we als paardengekken allang blij zijn dat er op een zondag (tot nu dan) wel 3 paardenprogramma's uitgezonden werden.
Hoppa; de presentatoren moeten nog wat oefenen, maar het idee is leuk en tja...in opdracht van de fnrs.
Ponyexpress;errug leuk!!! Meer western en dat is natuurlijk altijd goed.
Paardensporttv; Ook een leuk programma dat weer wat meer op de sporttak is gericht.
Kortom: Ik vind ze alledrie leuk om naar te kijken en het liefst zou ik er geen een overslaan. Party!!

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-01 10:32

Oke oke,
kweet dat ik fouttttt zat,
kijk is naar het allerbovenste bericht:
toch iets weer goedgemaakt toch?

Nogmaals,
sorry bokkers en sorry MARIEKE!

liefs,
shalane (sunnylover)