Met recht "knolhobbelen."

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Met recht "knolhobbelen."

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-02 18:48

Nou, nadat Bill een paar weken verkouden was geweest, ben ik er voor het eerst weer op gaan zitten. Was al in niet zo'n beste conditie (buikpijn Boos! ), maar wilde het toch ff proberen.
Nou nou, wat heb ik een lol gehad. Haha! Bill maakte zich ontzetten druk, heel kort draven, beetje bokken, pirouette draaien, maar allemaal puur uit lol, niet om mij eraf te gooien of zo Lovers
Commentaar vanaf de kant: He Ineke, pirouettes en piaffe doe je toch pas in het Z? Haha!
Dus na een kwartiertje toen hij iets braver was maar weer afgestapt, want mijn buik vond het niet heel eg geschikt op deze manier.
Toch vind ik het heel grappig, mijn grote kerel die een hoop lol maakt en een beetje streken uithaalt, maar nooit zo erg dat ik er af val of zo. Lovers
Ach, morgen proberen we het gewoon weer, misschien dat hij dan wat serieuzer is Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 20:39

hahaha, gekke Bil, komt weer helemaal goed met jullie.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 21:12

haha leek me leuk om te zien maak je de volgende keer foto's of laat ze maken kunnen wij mee genieten! Fijn dat ie weer beter is!

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-02 23:26

Was ook wel grappig denk ik, en zo voelde het ook. Ik heb geen moment de angst gehad om te vallen. Tsja, foto's...... eeehm, laten we dat nou maar niet doen Haha! Kom maar een keer live kijken, mag je het nog voelen ook Schijnheilig

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 22:35

Pirouettes en piaffe voelen op een tuiger! Haha! Grandioos! (OF was dat weer die hengst?! off topic Knipoog )

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 23:56

Haha, die gekke Bill Lachen Joker dat het is Haha!
Ik heb laatst uit nijd ook een pirouette gemaakt op de arabier die ik rijd...liep zich zo druk te maken, dus ik haar op een kleine volte gezet, om haar eens goed los te vragen (bitvasthoudtypje), gaat ze een pirouette draaien! Frusty Was wel een mooie! Haha!