gister eindelijk weer gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

gister eindelijk weer gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-02 18:34

Nou Ik gisteren lekker met zijn tweetjes de hei op ik had al 2 weken niet meer gereden omdat ik moest werken. Nou wij dan eindelijk het grenspad op (een heel lang recht pad) wij effe een rengalopje, was super gaaf alleen dat beest krijg je niet trug maar dat maakte niet zoveel uit. Maar toen schrok die opeens ergens van en sprong opzij en opeens op de rem. Ik vloog er bijna af maar ja ik ben WEER blijven zitten ben er nog steeds niet afgevallen in die 3 jaar dat ik nu rij.

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 18:38

whahah den wat goed dat je bent blijven zitten in de paar jaar dat ik rij ben ik al behoorlijk wat keertjes gevallen maar ja daar leer je van *LOL* en hoe voel het dat je er al WEER niet bent afgevallen Tong uitsteken *LOL*
hoopt stiekem dat dennis een keertje valt heheh Knipoog Haha! Schijnheilig


Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-02 18:42

grrrrrrrrrr denk je dat ik dat niet kan lezen ctrl c ctrl v zo dan maar ik krijg je nog wel je bent gemeen

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 18:48

wies is hier gemeen dennis Schijnheilig Schijnheilig Tong uitsteken
iedereen valt wel is *LOL* dus het word ook tijd voor jouw Tong uitsteken:P zo dan dan kan je het tenminste lezen en kom maar op hoor ben niet bang voor jouw en je blokJES *LOL* waneer spreken we af voor een

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-02 18:49

kom maar zo snel mogelijk maar dan moet je wel vrienden meenemen want ik sla geen meisjes

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 18:53

wie zegt dat ik een meisje ben dennis Tong uitsteken en als ik jouw sla, sla je dan niet terug Tong uitsteken vast wel he *LOL* ik neem velvet wel mee dies heeeeeeel eng en twan eeeen eeeum chatelaine *LOL* en me zus *ownee je sloeg geen meisjes * dan nog wat andere vrienden oke deal Tong uitsteken
alleen dit word een beetje een slowchat *LOL*

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-02 18:55

hahah okeey dan mag ik er ook een paar meenemen

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 18:57

neeeeeeeeeeeee dat mag niet Tong uitsteken alleen ikke mag dat hoor Tong uitsteken *LOL*

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 19:08

Leuk hoor! Haha!
Wordt toch wel eens tijd dat je er een keer af valt he Tong uitsteken Je moet alles een keer meegemaakt hebben }>

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-02 19:10

nee ik wil niet vallen. En ik heb daar ook niet echt zin in ik ben trots dat ik nog niet gevallen ben dus....

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 20:03

owwwwwwww jah!!!!! dennis en van haar vind je het niet gemeen he en zeg je niet ik pak je wel terug wheeeeeeeeh Verdrietig

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 20:52

3 jaar? Rijd jij al zo lang? Je rijdt toch pas sinds je met Tammy gaat? Zo lang ongeveer, 2 maandje korter? Das pas 2 jaar ofzo toch?
Achja, knap hoor dat je er nog nooit van af bent gepleurd, maar je hebt dan ook nog nooit op supermoeilijke paarden gereden volgens mij? Of zonder zadel galopperen op een eigenwijze fjord Tong uitsteken

Ik ben al zo ontzettend vaak gevallen, ik weet het niet eens meer. Een redelijk aantal keren van Susan afgepleurd als ik weer eens zonder zadel en hoofdstel door de wei ging, of het bos in met alleen een hoofdstelletje en vergeten om te vliegensprayen Frusty
En dat terwijl ze superbraaf is *LOL*

Ik ben ook al een aantal keer van een manegepony afgepleurd, maar het scheelt denk ik ook, dat ik een stuk jonger was toen ik begon met rijden, dan heb je minder kracht en houvast Schijnheilig

Maarre, goed van je hoor, Alleen, je weet toch dat je pas een goede ruiter bent als je 7 keer bent gevallen he Tong uitsteken Extreme duivel

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-02 22:18

nee nou dan ga maar eens in oostenrijk rijden in flachau op max of een paard mee naar buiten nemen die pas 3 cx onder het zade heeft gezeten en ik ben begonnen met rijen net na de tijd met sietske want toen ben ik het leuk beginnen te vinden.

Kath_

Berichten: 1909
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 17:12

wacht maar hoor brenda
als hij valt valt hij ook meteen hard of juist precies op zijn gat(ook heel pijnlijk) of juist als hij het middelpunt is van alle belangstelling.
wij vallen aleen als niemand het ziet.
(behalve de halve manege dan)
kathleen

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 09:01

hahah }> }> Haha! eindeluk iemand die me te hulp schiet Tong uitsteken *LOL*
maar dennis als je een keer valt dan wil ik er ook een verslag over he Tong uitsteken Schijnheilig *LOL*

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-02 09:21

hahqa daar schaam ik me echt niet voor als ik zou vallen hoor ook niet in belangstelling en bedankt dat me meteen wat gebroken wordt gewenst zodra ik er af val