GOED nieuws en SLECHT nieuws > tinkerbell

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

GOED nieuws en SLECHT nieuws > tinkerbell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-02 21:12

maurice zit de hele maand in parijs voor zijn werk en heeft de auto mee,dus ik kan tinkie helaas niet opzoeken in roosendaal(een uur rijden vanaf hier)en zeker niet omdat de bezoektijden tussen 16-17 uur zijn en zaterdags tussen 9-10,wanneer de meeste mensen dus werken Frusty
maar nou had ik vanmiddag het geluk van de oom en tante van maurice de auto te mogen lenen om tink op te zoeken want ik had het niet meer van de zenuwen.
ik was heel blij om tinkie op de kliniek zo uitermate top verzorgt aan te treffen,ze zag er goed uit!ze keek lekker boos en draaide al aardig heen en weer in de box,de voet bijna geheel belastend
ik heb de da gesproken en op de foto's was geen bot-beschadiging te zien en ze had ook geen ontsteking of verhoging,de wond was mooi droog en heelde mooi.dat was dus het goede nieuws,daar ben ik echt zooooo blij van!!
maar ze was wel weer erg aan het hoesten en krijgt nu dus ook ventipulmin erbij,naast de kuur sputolysin die ze al sinds vorige maandag kreeg.
maar het slechte nieuws:mijn meisje moet nog 2 weken blijven!omdat ze dagelijks antibiotica krijgt en dr medicijnen en omdat ze een evt. ontsteking tegen willen gaan.
ik moet mijn arme meisje dus gewoon twee weken missen!
maar goed ik ben gerust gesteld omdat ze er zo goed uit ziet en zo netjes verzorgt word daar,dus ik kan weer slapen....

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 21:14

wel fijn dat t weer beter gaat met dr pootje joh!!! Ach ergens moet je blij zijn dat ze Tinkie daar willen houden om haar optimaal beter te kunnen laten worden....
sterkte die twee weken Lachen

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 21:15

Oei, ik schrok even toen ik las SLECHT nieuws. Het is natuurlijk niet leuk om haar zo lang te moeten missen, maar als je daardoor een gezonde tink weer terug krijgt is het het toch wel waard.
Fijn dat haar been weer helemaal goed gaat komen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 21:17

Jeetje, ook best rot dat Maurice nu in het buitenland zit en dat je je nu alleen moet redden in deze situatie... Maar wel heel lief van zijn oom en tante dat je de auto mee mocht hebben! Arme Tinkie, moet ze nog twee weken blijven... maar zo te horen is het wel beter voor haar. Als je weer naar haar toegaat, geef haar dan maar een hele dikke knuf van mij!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 21:23

Oei, das niet best meid. Maar ach, als het enige slechte nieuws is, dat jij haar twee weken moet missen, dan is het eigelijk hardstikke goed!
Fijn dat ze daar zo goed verzorgt wordt, dat is een hele geruststelling, want ik kan me heel goed voorstellen dat je haar zo mist.

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 21:26

nou het gaat tog goed met dr....daar gaat t om en ze wordt nog goed verzorgt en komt er toch weer bovenop ?!
Het is zielig voor je dat je dr 2 weken moeten missen....maar je "kind" *LOL* heeft het daar toch goed...

xx Linda

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 22:07

Jeetje dat is wel goed nieuws, wat is 2 wk nou op een ponyleven?
Ze word goed verzorgt, wel vervelend dat nu net Maurice natuurlijk in het buitenland verkeerd. Je 'kindje' komt er weer bovenop, das het belangrijkst lijkt me!

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 22:38

Gelukkig gaat het een beetje met haar. En als ik een rijbewijs had, had ik je wel even op willen komen halen, maar helaas...Succes met wachten! Lachen

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 23:04

Gelukkig dat het weer wat beter gaat, maar wel balen dat je niet vaak kan! Sterkte ermee!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 11:10

In ieder geval gaat het wat beter met haar been, dat is alvast wat. Ik kan me voorstellen dat je niet weet hoe je deze twee weken zonder haar moet doorkomen... Maar ja, het is niet anders, ze is in ieder geval in goede handen!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 11:24

Nou iig gelukkig dat ze het goed maakt! Ff doorzetten nu. Over een paar weekjes heb jij je meissie weer lekker bij je!

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 13:20

Ik ben blij dat het goed gaat met haar zeg. Tsja als ze maar beter wordt, dan neem je die 2 weken wel voor lief. Sterkte.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 13:32

Ze wordt daar dag en nacht in de gaten gehouden dus het is het echt het beste voor haar, even volhouden en dan heb je haar weer bij je!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 13:59

Toch een heel positief bericht Sanderijn? Die twee weken daar kom je wel weer doorheen en ik denk dat ze nu op de goede plek staat.Gewoon denken binnen 3 weken heb ik haar weer thuis Knipoog

moekoekoeJarig
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 14:47

Zie ze gaat het wel halen, die kleine meid van je!
Wat vreemd, die bezoektijden, bij Imi mochten wij bws dag en nacht op ziekenbezoek komen. Mocht ook de hele dag blijven hangen, vonden ze alleen maar goed voor je paard.
Maar ze verzorgen ze inderdaad goed he. Moet ze ook echt puur boxrust houden, dat zal wel?
Die twee weken zijn om voor je het weet, dat heb je echt wel over voor een gezonde Tink.
Wat goed dat ze het been alweer belast, dat is toch een heel goed teken?!?!! En die antibiotica....die kreeg Imi ook, hij mocht alleen naar huis omdat hij zo braaf was met prikken dat we dat ook thuis konden doen. En een hengst minder in de kliniek was ook wat rustiger Knipoog ....heeft het toch nog voordelen om een hengst te hebben! Pling

Groetjes Suus

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 16:57

Ben blij voor jullie dat het goed gaat.En idd die 2 weken kom je wel door toch? Zeker met je verzorgfjord! Haha!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 18:11

heeyy

staat Tinkerbell is Roosendaal joh? Dat is niet zo ver van hier, maar helaas geen tijd om ff langs te gaan voor je.

Veel succes en beterschap!

linda

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 19:20

Gelukkig gaat het iig weer beter met haar been! Hopelijk is ze snel weer helemaal oke! Lachen

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 19:52

2 weken vliegt om hoor, echt waar!
Zeker nu je weet hoe goed het gaat en hoe netjes ze verzorgd wordt!
Tipje: Neem nu even lekker tijd voor jezelf!! Laat jezelf eens lekker verwennen door wat meer bij te slapen, ik bad te liggen, te sjoppen, bij vrienden langs te gaan, kortom, gun jezelf rust!
Over 2 weken kunnen jullie weer dagelijks van elkaar genieten! Lovers

sharief
Berichten: 853
Geregistreerd: 18-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 21:58

He, dat is goed nieuws dat er geen bot beschadigd is enz. Twee weken doorkomen gaat ook lukken, anders slepen wij hier op bokt jou er wel doorheen.
Ze komt er bovenop en dat is wat telt! geweldig, een dikke kroel voor Tinkerbell en geduldige-twee-weken-groetjes van ons

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-02 22:07

dankjulliewel voor alle lieve berichten!vandaag weer gebeld en het ging goed met haar!

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 10:07

Fijn dat het beter gaat!!!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 11:33

Geweldig dat het zo goed gaat!
Ik had al gedacht dat het goed zou komen met haar, maar nu ik dit lees is 't toch een geruststelling zeg maar.

Het zal wat moeilijk zijn, zo lang zonder haar, maar je weet waar je 't voor doet: voor een gezonde vrolijke Tinkie straks!
Dat hoesten gaat vast gauw over, ze is in elk geval in goede handen. Knipoog

Veel beterschap gewenst voor Tink en sterkte! Lachen

piggie!!!!
Berichten: 318
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 12:01

gelukkig dat het weer heel wat beter met dr gaat. houe zo!!sterkte ermee nog.