goede verzorg(st)ers en bijrijd(st)ers kwesties

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 01:13

Twee verzorgers voor een paard is bij mij nog nooit goed gegaan. Binnen de korste keren onstond er een soort competitie, begonnen ze over elkaar te roddelen en kregen ze onderling ruzie.
Inmiddels heb ik heel wat bijrijders/verzorgers "versleten".
De meesten waren een ramp, er waren ook een paar hele leuke meisjes (en zelfs jongens). Helaas gingen de goede verhuizen of zelf een paard kopen waardoor ik ze weer kwijtraakte.
Een heel leuk meisje ben ik kwijtgeraakt omdat er een tweede bijkwam. De tweede was een vroegere verzorgster en een vriendin van het meisje. Het gaat een beetje ver om het verhaal hier te vertellen maar ze heeft uiteindelijk haar vriendin hier weten weg te werken waarna ze zelf ook al snel wegbleef. Ze ging naar een vriendin van mij toe waar het ook helemaal misliep.

In principe heb ik altijd de stelregel dat ik bij de jonge meisjes de ouders wil leren kennen. Helaas vinden veel ouders dat helemaal niet nodig. Dat begrijp ik overigens niet. Onze paarden staan aan huis en ik zou toch wel graag willen weten bij wie mijn dochter uithangt.
Ik begin er in elk geval niet meer aan. Na de laatste verzorgers ben ik voorgoed genezen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fayyah19, kitsunemimi en 108 bezoekers