Nou ja, meer " Verslag van de week ".

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Nou ja, meer " Verslag van de week ".

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-02 16:37

Verleden week vrijdag ( 6 september dus ) gingen we op vakantie naar Terschelling. Ja, ik weet het volgens sommige mensen niet het goede eiland Tong uitsteken , maar wel mijn favoriete plekje !

Voor de eerste keer van m'n leven op het strand paardgereden, helemaal geweldig ! Wel op een (voor mij) klein paard met aardig wat Arabisch bloed, maar alles ging goed. Hij galoppeerde het hardst van het hele groepje, om vervolgens in een bloedsnel drafje te vallen. Help, ik gelijk m'n beugel kwijt. Tja, ik ben dat soort kleine bewegingen niet meer gewend he ?

Nog een hele dag met een huifkar op stap geweest, naar de Boschplaat. Prachtige natuur, waar je anders nooit komt. 's Woensdag was er harddraverij in Midsland. Eerst met de boerenpaarden (veel Friezen, een Tinker en een mini-Belg), daarna de echte dravers. Altijd leuk om te zien en best wel spectaculair. S'avonds veel te veel Juttersbitter gedronken, erg lekker en erg gezellig.

Vrijdag moesten we (helaas) weer naar huis, Terschelling, tot volgend jaar !

Gisteren Shire-keuring in Putten. Druk, veel mooie paarden natuurlijk en ik moest zelf ook nog meedoen met de rubriek bestgaand rijpaard op Bonnie. Absoluut niks gewonnen natuurlijk (tja, mocht helaas niet meedoen met m'n eigen paard), maar het ging mij om de lol en het was leuk om verkleed als 'heks' rond te rijden. Een vriendin van me (Bayazo op bokt) reed mee op Rhona en werd 1 e in de orginaliteits-klasse Haha! . In de stallen nog even leuk gekletst met de tante en het nichtje van Maaike, die ook een Clydesdale hebben. Ik had n.l Duncan even meegenomen om hem te laten chippen, dus zij zag opeens een Clyde staan, ze gaf me een foto en ik zei onmiddelijk dat dat Stella moest zijn. Zij helemaal verbaast dat ik dat wist, dus maar even uitgelegd dat we heel wat afroddelen op bokt Haha! .

Als m'n fototoestel het hopelijk niet begeven heeft zet ik zo snel mogelijk foto's van de vakantie en de keuring op bokt maar dat zal nog wel een paar dagen duren. Voorlopig weer terug naar het gewone leven en maar weer werken Huilen . Het is wel een heel verhaal geworden, maar het was ook een geweldige week !!
Laatst bijgewerkt door HHD_Foto op 15-09-02 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 17:02

Ben erg benieuwd naar de foto´s.
Ik wilde gisteren ook nog naar Putten toe maar daar kwam helaas niets van.
M´n moeder had nog spullen van Ikea nodig die niet in haar eigen auto passen en ze durft zelf niet te rijden in die van mij Haha!
Kom wel weer eens kijken op de Ark.

Bayazo

Berichten: 961
Geregistreerd: 09-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 17:59

Hoi,

Was echt gaaf gisteren ! Cool
Ook als ik niet in de prijzen was gevallen vond ik het nog geweldig !
Ik zag op de uitslagen-lijst dat ik bij bestgaand nog tweede was ook !
Dat paard is Werelds.De eerste had 64 punten,ik had er 58 en de nummer drie had er 57.Dat was dus een "close Finnisch"op de tweede plek.

De outfit van Graignethan was trouwens hartstikke gaaf !
Ze had een lange zwart/blauwe jurk aan die over de kont van haar paard viel,haar paard had een blauw borsttuig en in zijn staart en manen blauwe linten.De front en neusriem waren ook blauw.
Ze had zelfs haar make-up aangepast !
Het was een echt gotic-heksje ! Haha!

Ik hoop dat ik volgend jaar weer mee mag doen,als was het alleen al om de ontspannen sfeer die er hing.

Groetjes Jacqueline.