Ailin naar de keuring

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Ailin naar de keuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-02 21:36

Vandaag was t eindelijk zo ver. Ailin en ik mochten naar de keuring. gisteren haar helemaal gewassen en ze straalde helemaal ze was spierwit maar dat kwam meer omdat haar zwart erg zwart is Haha!. dus vannacht heeft ze keurig met bandages en een dekentje op op stal gestaan en ze heeft zich ook nog keurig schoon gehouden. veterinaire keuring ging allemaal goed, ze bleek zelfs 1.58 te zijn (stuk groter dan ik had verwacht).
de keuring ging heel goed werd bijgestaan door enkele bokkers. en ailin deed erg goed der best. ze is de hele dag erg rustig en nieuwsgierig geweest oortjes hebben de hele dag naar voren gestaan en alles was intressant en leuk. metd e uitslag was ik ook erg tevreden. ze werd 4e in haar ring achter 3 eerste premies. zelf had ze een 2e premie. met zevens voor der extrieur en de stap, in de draf liet ze het wat zitten en zou ze met de juiste training volgend jaar ruim een 1e premie kunnen krijgen. dusja we gaan oefenen. Ben erg trots op der ze is in mijn ogen nog steeds de mooiste, nog trotser ben ik op de manier waarop ze zich gedroeg, echt zo lief braaf en blij, alles was goed en we gana gewoon aan haar werken en dan gaan we volgend jaar voor dat oranje lintje.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 21:38

jeetje 1.58!!! wel cool Haha! welke bokkers waren er nog meer dan *nieuwsgierig*
enneh nog een keer gefeliciteerd met t resultaat, vind t echt zo gaaf dat ze zich lekker heeft gedragen en dan een 2e premie is ook niet verkeerd Pling

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 21:40

aaah marjo ik had graag mee gewild dusse volgend jaar ga ik echt mee hoor! maare dat ze zo groot is zeg! dan is ze gewoon een tinkerpaard toch?
Ze is iig groter dan Piggy!Maare een 2de premie is zeker niet slecht! heb je ook foto's?
was ze verder braaf enzo?

Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 21:42

Waar was dat? Ik ben vandaag ook naar een tinkerkeuring geweest!!Ik ben in Zuidwolde geweest, en jij?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 21:48

Jaaah wat goed Marjo! Ik hoop dat je toch op de een of andere manier met iemand mee kunt rijden naar Lunteren.... ik wil Ailin meeten!!!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-02 21:51

ja ze is een PAARD. foto's komen nog een keertje als ik ze ergens vandaan weet te vissen Haha!.
welke bokkers er nog meer waren, lein en lisanne als mijn persoonlijke fanclub die volgens mij alle 1e premie veulens mee naar huis wilde en ook de 3e premies omdat die zo zielig waren en dan konden ze dus echt niet de 2e premie veulentjes laten staan dus die moesten ook mee. Superquinta was er en die kwma aan ons voorstellen Percy en Linda250 (heb nog een heel gesprek gehad met de dochtertjes van alexandra toen ik heel zenuwachtig stond te wachten totdat de andere klaar waren met hun rondjes). nog een bokster die niet geregistreerd is maar wel meeleest. en dat was t volgens mij Haha!.

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 23:16

Ailin is een hele mooi tinker vond ik Tong uitsteken

Ik wist niet dat mijn kinderen je zo de oren van het hoofd hadden gepraat, daar zijn ze erg goed in Haha!

Ik ben nu foto's aan het uploaden, als er een goed gelukte bijzit plaats ik hem straks wel.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 10:31

He!! 2e premie, Alain is een supertinker! Want jij gaat haar dan nu nog mooier maken enzo en dat staat ze de volgende keer ook met een oranje lintje, Lachen

lisanne

Berichten: 180
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 10:39

en hier 1 deel van de ailin fanclub! Knipoog
ik vond het erg leuk gister! en ailin zag er super uit nog wat door trainen en dan een 1e premie he! Vingers aflikken

en tja die veulens Kwijl Pling

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-02 11:46

[ITP] Foto;s keuring Ailin
en de foto's (met dank aan alexandra)
jantina schreef:
He!! 2e premie, Alain is een supertinker! Want jij gaat haar dan nu nog mooier maken enzo en dat staat ze de volgende keer ook met een oranje lintje, Lachen

ik vond rood haar ook al zo SUPER staan.
en alexandra ik vond je dochtertjes juist ontzettend leuk. vooral toen de jongste vertelde dat ze later pipi langkous ging worden.Haha!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 12:04

Wat leuk voor je, gefeliciteerd!
Ailin is echt een supertinker.

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 12:39

Wat gaaf dat ze zo braaf was op de keuring!! En dat ze al zo groot is joh haha dan zal ze volgend jaar misschien de 1.60m wel halen??

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 13:09

Hoi Marjolein,

leuke foto's en inderdaad van het hoofd is heel mooi.
Gefeliciteerd met je premie..
Je zult wel trots zijn op je kanjer..

Mon-nikky

Bonte
Berichten: 6055
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 19:14

Ik was ook op de keuring. Zoals gewoonlijk zat ik weer op het secretariaat. Ik heb mijn fototoestel aan iemand gegeven die foto's voor mij heeft gemaakt. Aan het eind van de week zijn ze te bewonderen op http://groups.msn.com/MarielBegheyn. Er staan nu al foto's op van de vorige 2 keuringen. Groetjes mariel

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 21:27

Gefeliciteerd met je 2e premie!
Ook hele mooie foto's op ITP trouwens!

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 21:35

Hier deel 2 van de Ailin fanclub. De volgende keer wordt het gewoon een 1e premie eigenlijk had je dat deze keer ook al moeten hebben. Maar die veulens waren ook zo lieffff!