nieuw zadel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caira
Berichten: 26073
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

nieuw zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-02 06:33

Nou gisteren kwamen ze dus bij mij een dressuurzadel aanpassen. Ik had veel info over mijn paard moeten geven en ze zouden met een aantal zadels komen, waaronder JC want ik had gehoord dat dat een leuk en betaalbaar zadel was voor een tinker.En er werd me ook gezegd dat ze die in huis hadden!! Die mevrouw was er keurig om 3 uur daar kan ik niets over zeggen!! Maar wat blijkt nou komt ze in een klein Fiat pandaatjes met 4 zadels achterin. Dat vond ik al heel apart maarja toch maar even passen. Legt ze een spiksplinter nieuwe kieffer op Irish, en daarna zegt ze triomfantelijk: Ja deze past. Waar ik natuurlijk erg benieuwd naar was was de prijs want ik had meteen al gezegd dat ik max. 700 euro te besteden had( dat had ik in de winkel al aangegeven voooor het passen). Nou zegt ze dat wordt wel even schrikken: 905 Euro dat was idd wel even schrikken!! Toen heb ik voor de tweede keer maar even uitgelegd dat dit veeeerrrr boven mijn limiet was. En tsja dat snapte ze nou helemaal!! Maar wat bleek nou ze had alleen maar kieffers en Stubben in haar auto(otje) liggen en die waren allemaal tussen de 900 en 1000 euro en helemaal geen jc ondanks de afspraak. Nou ik was dus best wel teleurgesteld maar ze beloofde die avond terug te komen met JC's want die hadden ze net binnen gekregen. Nou fijn ik om 8 uur weer naar irish toe daar een uur zitten wachten, maar alles die kwam niet die mevrouw. Bleek ze opgebeld te hebben. Ze hadden opeens geen JC meer!! EN helemaal niets anders in mijn prijsklasse dat op een tinker past!! Maar zondag kreeg ze een zadel terug van een meisje dat hem toch niet wilde hebben( leuk om te horen) en dan kwam ze maandag bij me langs, terwijl ik toch duidelijk in de winkel verteld had dat ik in het alleen in het weekend thuis was!! Dus nou komt ze zondag met EEn zadel en laat die nou precies 700 Euro zijn!! Nou ik moet je eerlijk zeggen ik geloof er niet meer zo in!!! Volgens mij belt ze morgen weer op dat ze dat zadel toch weer niet heeft ofzo!!
Nou ben ik dit helemaal niet gewend van die zaak, normaal komen ze met een bus vol met zadels om alles te passen!! Dus dit vind ik heel raar, en mijn instructrice zei ook al dat het heel vreemd is!! Maar mischien is dit weer zo een "heb ik dat" situatie??

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 09:29

wat een vage mensen lopen er her op de wereld zeg.
maar ga je maandag wel kijken (als ze nog komt).
wel raar hoor als je zegt je limiet is 70 en dan koen ze met zadels tussen de 900 en de 1000
veel succes met het zoeken van een nieuw zadel