hond 'gevonden' bij assie + paardenfan!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

hond 'gevonden' bij assie + paardenfan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-02 22:26

toen ik bij assie was (heel gezellig, naar de kinderboederij geweest, suzan gelongeerd blah blah) buiten was kwam dr een vrouw aan uit de auto ; ja we hebben een hond, en we waren bij het plein en toen was die hond daar alleen los en hij liep zo de auto in.. en we gaven hem kaasblokjes en we wilden vragen of jullie weten van wie die is'

dus astrid zegt 'ja ik wil hem wel ff mee nemen' zij zo van ja is goed dan lopen jullie er maar es mee rond, dus wij naar die auto gelopen en toen begon die vrouw tegen die andere vrouw (haar zus) engels te praten terwijl het allebei nederlandse (Zeker weten!) zijn echt vaag en wie heeft er nou kaasblokjes mee?
dus hun reden weg en assie al van ja volgens mij hebben ze die hond gewoon bij ons gedropt, naja wij rond gelopen met die hond toen ging astrid de politie bellen en kwam paardenfan ook ff mee zoeken en helpen
want die hing uit het raam 'heh??? een hond??' haha Tong uitsteken
toen naar de dierenarts maar nee hij had geen chip... weer politie gebeld en toen moesten we dus hem naar het politieburo brengen. het hondenvoer daar was op dus zei die vrouw ' hij krijgt wel een boterham' tsss naja.. was wel jammer dat anne hem niet mocht houden he anne!! anne (paardenfan dus) heeft ook nog fotos gemaakt met de gewone camera van die hond,
anne en astrid wouden hem yentl noemen maar ik niet *LOL* we hebben hem toen wiebel genoemt

het gaat je goed wiebel
was een gezellige dag! maar nie volgens plan want we zouden film gaan kijken maar die ben ik toen niet gaan kijken omdat ik mee ging de hond wegbrengen en toen meteen thuis werd gebracht[/quote]

paardenfan

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 22:30

ja ..dit is dus een veeeel uitgebreider verhaal...
maarja.. enne.. moeten we de quote van astrid der niet opzette Tong uitsteken

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 23:40

grappig!!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 01:26

Nee joh Helen, is niet grappig, is heel snielig Verdrietig Snielig hondje.

Maar het was wel echt weer een mij-actie om dan ook nog die hond aan te nemen en te zeggen, ja hoor, ik zorg er wel ff voor Frusty *LOL*
Op het moment dat ik tegen die vrouw zei; ja is goed, spookte de gedachte al door m'n hoofd dat die hond ook best wel eens van hen kon zijn.
Toen ik naar de politie belde voor de eerste keer, zei die vrouw dat ze net al een melding had binnengekregen, van een vrouw die vertelde dat ze een labrador had gevonden bij de 'martinushof' (verzorgingstehuis) en dat ze die hond wel even zou afzetten bij het politiebureau (de andere kant op dus), daar hadden die vrouwen blijkbaar geen zin in, dus hebben ze hem maar bij ons gedropt.
Ik vond het een beetje vaag, die vrouwen kende ik van gezicht en ik wist eigenlijk ook wel dat ze nederlands waren en niet engels, maar toch spraken ze dat tegen elkaar. Verward
Maar je zou sommige mensen toch in elkaar meppen zomaar een ontzettend lieve hond achterlaten Boos!

Het gaat trouwens om deze hond: een donkerblonde labradorteef, nog redelijk jong (aan haar koppie en bouw te zien) een bruinleren halsband, met zilveren 'puntjes' erop, geen tatouage of chip, geen enkel herkenningspunt, behalve dat ze redelijk goed was afgericht (bij de Dierenarts tenminste, naar ons luisterde ze half Tong uitsteken *LOL* )
Komt iemand deze hond bekend voor? Waarschijnlijk niet natuurlijk, want je hebt 13 in het dozijn van deze honden Verdrietig

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 19:11

ja das echt weer o'n actie voor jouw!! LOL ja hier loop er maar even mee rond!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-02 20:07

paardenfan schreef:
ja ..dit is dus een veeeel uitgebreider verhaal...
maarja.. enne.. moeten we de quote van astrid der niet opzette Tong uitsteken


eigenlijk wel!! *LOL* *LOL*