Snot is weer thuis!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Snot is weer thuis!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-02 13:15

Zo gelukkig als Lottel is als ie op Ameland aankomt zo gelukkig was de hengst toen hij gisteravond thuis kwam.
Hij begon als een gek te hinneken.

Hij heeft het helaas helemaal niet naar zijn zin gehad op ameland, at daar slecht en is dus nu vreselijk mager.
Thuis at ie meteen goed en hij staat nu in het zonnetje buiten.

vreemd he? de verzorging is super op ameland de stal is mooi ruim en hij komt ook buiten.Lodewijk is daar gewoon echt happy (vraag maar aan Jantina)en dat hij daar dan zo doodongelukkig is.,
Nouja hopelijk hebben ze er vrolgend jaar hele mooie veulentjes!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 13:19

Gek he? Snot vond het echt niet leuk, misschien miste hij zijn trouwe baasjes?
Of misschien zijn vertrouwde omgeving, maar hij is daar toch ook aan gewend als dekhengst.
Vreemd is het.

Nou blij dat ie weer helemaal heppie in zijn eigen stalletje staat.
Ik ben benieuwd naar zijn veulens, alhoewel wij zelf bang zijn dat het veulengeluk bij Berber aan ons voorbij gaat Verdrietig

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 14:49

Hij is toch ook een beetje eenkennig heb je me eens verteld? Dat soort paarden hebben vaker moeite met verhuizen. Fijn dat hij weer thuis is! Is dat zwarte gevaar nu ook weer terug naar huis?

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 15:13

Hej lekker dat ie dr weer is!!! is ex ook weer terug nu dan??

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-02 16:52

neee ex is hier nog *LOL*
die krijgt hij niet zomaar terug hoor haha.
Vorig jaar heeft hij op terschelling gestaan en moest hij 24/7 op stal staan mocht hij alleen maar aan de hand grzaen daar had hij het ook niet naar zijn zin maar zo erg als op ameland nee dat hadden we niet verwacht want hij is zo mager van de zenuwen en hij liet gewoon zijn hooi staan brok at ie dan wel.

dus als iemand nog zegt dat paarden geen bad kunnen hebben met mensen en hun omgeving zolang ze maar voer etc krijgen: hier het bewijs hij is daar 5.5 maanden geweest maar het wilde echt niet.

In november mag ie er weer heen maar dan met lodewijk mee en gewoon voor vakantie *LOL*

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 19:17

Jaaaahhh!! Komt Janneke ook mee in November!
Gezellie! Hopen dat het dan een beetje lekker weer is! Of wie weet ligt er wel sneeuw! Kunnen we met de arreslee.....
Hmmm... weinig kans he? In november. Haha! Maar wie weet, ik bestel het gewoon!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-02 20:46

haha geen sneeuw graag nouja die slee van Eduard is wel erg gaaf! maare we gaan nog gernalen vissen! Lodewijk is zo gek op water die wil wel tot zijn buik erin en dan moet hij alleen een borsttuig om ik ben benieuwd maarja of dat wil in november.

Janneke gaat mee als ze vrij kan krijgen.
zoals het er nu uit ziet kom ik iig de laatste week van november...

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 08:23

Hmmm... Gaaf! Dan is het gezellig hier. Lekker rustig. Open haardje aan, uitwaaien op het strand....
Garnalen kunnen we best nog vangen, flink doorstappen op de terug weg en een dekentje mee. Anders moeten we zelf de lieslaarzen aan *LOL*