Rodin van Lotte nu Rodin van Flair S

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Rodin van Lotte nu Rodin van Flair S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-02 21:47

Vandaag hebben we Rodin ,het veulen van Lotte gekocht.Ik vond het vanaf het begin al een lekker relaxed veulen.Vanochtend bracht mijn man de merrie's met hun veulens naar het land.Toeh hij terug op stal kwam bleek dat Rodin nog heerlijk in de stal gras stond te eten.Nou,dan heeft hij aan hem een goeie want hij mocht lekker binnen blijven voor straf.Nou veel straf was dat het niet want het maakte Rodin helemaal niks uit. *LOL* Alle paarden stonden buiten en meneer had heerlijk het rijk alleen.
Jamy heb ik toch uiteindelijk om 3 uur maar eens binnengehaald en het enige dat zij kreeg was een mep van Rodin omdat ze te lang weggeweest was.Ben benieuwd of hij morgen gewoon meegaat Haha! Nu alleen nog stalletjes bijbouwen om hem af te kunnen spenen.

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 23:16

ja ik vind het zo leuk dat die blijft! en idd als ik terug kom van rijden krijgt Jamy altijd een mep omdat hij 'honger' heeft (lees lekkere trek die hij nog over heeft na een kilo biks die hij al krijgt als ik ga rijden)
en gelukkig is het niet zo'n drukte makertje en kan hij prima voor zichzelf zorgen Lachen

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-02 23:20

Het is hartstikke leuk je paardje te zien opgroeien.Ik hoop dat hij zo relaxed Schijnheilig blijft want dan wordt het echt een paardje voor mij.Ik ben nou eenmaal niet zo dol op gekkenhuizen en ik word ook al een daggie ouder Verward

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 23:30

Ik hoop het ook, maar zijn vader en moeder zijn allebei heel relaxed dus dat moet haast wel goed komen, ebn wel benieuwd hoe groot hij zal worden.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-02 23:32

Als ik maar niet mee hoef te lopen is het mij al goed genoeg Knipoog Nee hoor grapje.Ik denk dat hij de 1.55m wel gaat redden.

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 23:34

tja als hij vanaf nu alleen nog maar in de breedte groeit Tong uitsteken maar Jamy is 1.44 en Rammington is denk ik zo'n 1,60 tot 1,65 ofzo Verward

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 12:10

haha wat een drol zeg. vind het ook een van de leukere veulen bij de verkiezing. tja van sym kan ie nie winnen natuurlijk hihi

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 13:48

ja Rodin is leuk, FlairS weet wel wat ze koopt Tong uitsteken haha