zoemmm

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

zoemmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-02 09:18

Ben ik gisteren lekker aan het rijden over de zandvlakte, hoor ik ineens een flink gezoem en landt er een wesp via m'n kraag in m'n bh. Gatverdegatver. Doordat ik met bodyprotector reed kreeg ik hem er nog niet eens snel uit en was het leed al snel geschied. 1 steek op mijn ..(rijmt op geschied Haha! ) en 2 steken op mijn bovenarm. Ik kon niet eens panieken want we reden op de zandvlakte vlakbij 2 loslopende honden en Lois was al behoorlijk allert. Ik moest dus eerst nog even doorrijden voordat ik goed kon kijken wat er gebeurd was. Blij dat ik niet allergisch ben voor die beesten. Maar waar ze de brutaliteit vandaan halen om zich in een kamikazeactie zo omlaag mijn bh in te storten Boos!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 09:34

Auw auw auw ja mijn vriendin is dus wel allergisch en heel erg ze kan na 1 steek al het haaje zijn als je niet snel genoeg bent. Maar dat lijkt me toch wel een pijnlijke plaats, en nu loop je natuurlijk met een onglijke groote rond!

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 09:38

Haha niet leuk voor jou maar het verhaal is wel grappig.... misschien was je decollete iets te onweerstaanbaar voor de wesp......

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 10:28

Dat je zo rustig bleef!

Ik ben als de dood voor wespen, ik ben niet allergisch maar wel overgevoelig met als gevolg enorme pijnlijke bulten. In zo'n situatie zou ik ook de meest vreemde toeren uithalen denk ik Bloos

Heb je er nog last van?

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-02 10:51

ik heb er vreemd genoeg weinig last van. Gisteren stak het ontzettend en heb ik er 1 of andere creme van m'n moeder op gedaan en vannochtend zaten er alleen nog rode bultjes. Ik kon me niet druk maken omdat Lois al liep te stressen vanwege die honden. Toen het gebeurde was het enige wat ik kon doen rustig blijven en mezelf een kleine Reiki behandeling te paard geven. Thuis kon er pas creme op. M'n vriend moest ook al lachen om de plek. Misschien idd wel onweerstaanbaar Haha!