Huis gekocht!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-01 19:57

Jee, opeens heel snel gegaan, maar vandaag rondgekomen met de verkoper!
Per september/oktober gaan we verhuizen naar Wijhe!!!! *LOL* Pling *LOL*
Wel meteen de vuurdoop qua jaargetijden, maar vooruit!
Nou maar hopen dat we ons eigen huis snel verkopen....

Groetjes Suzanne

Danielle
Berichten: 236
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 20:07

Jeetje, wat ontzettend leuk! Dat is inderdaad wel erg snel! Staat het huis ook op internet? Dan neem ik meteen een kijkje!!
Gefeliciteerd!
Danielle

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-01 20:29

Dat weet ik eigenlijk niet zeker. Misschien op http://www.funda.nl provincie Overijssel, plaats Wijhe...Rietbergweg/straat 6.
De foto ziet er overigens niet uit!!! Boos!
In eerste instantie leek het ons dan ook niets. Maar de binnenkant van het huis is gewoon super!

Groetjes Suzanne

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 20:30

Hey Suuz, wat gaaaaaf!!!!!

Gefeliciteerd, ben stinkend jaloers, dat snap je wel *LOL* *LOL* *LOL*
Nee hoor, het is je van harte gegund!

Heb je nog een plekje voor Fitz en mij over, dan kom ik een weekendje logeren. *LOL* *LOL*

Groetjes, Leontine

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 20:38

Goed zeg! Gefeliciteerd!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 20:39

hey een nieuw huis. gefeliciteerd.

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 20:39

Afbeelding gefeliciteerd! (waren geen leuke kaartjes haha)
wow 11308 vierkante meter grond lekker zo wil ik ook wel wonen!!
Afbeelding

ik ga mn ouders wel proberen overtehalen lukt toch never nooit niet ik ben jaloers op je maar veeeeel geluk Lachen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 20:40

Gefeliciteerd! Lachen
En, ook stallen bij huis of niet?

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 21:39

Rietbergweg 6 te 8131 PL WIJHE
Schitterend gelegen vrijstaande woonboerderij, oorspronkelijk bj. 1920 (achterhuis bj. 1960), met diverse nette opstallen, buitenbak, paardenstallen en vergunning voor dierenpension. Totale perceelsoppervlakte 11.308 m². Ideaal voor dierenliefhebbers.
Indeling. Begane grond: oude deel, sfeervolle eetkamer (ca. 24 m²) met houten vloer, luxe keuken (bj. 2000) met inbouwapparatuur en toegang tot kelder, bijkeuken met plaats combi-ketel (bj. 1999), toilet, douche, woonkamer (ca. 35 m²) met houten vloer en slaapkamer (ca. 17 m²). Eerste verdieping: royale overloop en 2 slaapkamers.
Algemeen: De woning is gedeeltelijk voorzien van dubbele beglazing.
Aanvaarding in overleg.
<HR>

ik ben ook op huizenjacht haha. zit heel wat moois tussen maar ik kijk alleen naar een woonboerderij met een stalletje. echt zon mooie gezien, wat denk je staat er onder een prijsje van slechts 2 en half miljoen Boos!

fire

Berichten: 176
Geregistreerd: 02-06-01
Woonplaats: Heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 21:45

gefeliciteerd met je huisje!!!
nu maar hopen dat je eigen huisje snel verkocht is. veel succes met het verhuizen van de spullen!!!
groetjes Cool

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 21:46

Wow wat gaaf! Wil ik ook!!!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-01 21:49

Yep, dat is 'm! *LOL*
Zo op de foto is het helemaal niet aantrekkelijk, we zijn 'm dan ook een paar keer voorbijgebladerd onder het mom 'niet geschikt'. Toch gaan kijken en op slag verliefd!
Op de foto lijkt het echt zo'n bouwval en in het echt is het totaal anders!!!

Groetjes Suzanne

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 21:51

nou ik val al gauw voor alles wat land heeft, ik ben dus gaan kijken op funda en ik dacht gelijk wow! vooral toen ik de tekst erbij las. ga je nu die pensionstal beginnen?

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-01 22:06

Nee, daarvoor is daar geen plaats. Er zijn 5 boxen bij, waarvan we er nu al 3 bezetten en straks natuurlijk Imi z'n veulen erbij is al 4. Als ik met Maril niet verder meer kom (Z2??) wil ik een ander paard erbij...maar Maril gaat noooooit meer weg, dus zitten we al vol!
Er staan daar wel wat mensen in pension bij boeren, maar dat zie ik niet zo zitten...voor 250,- pm. De kostprijs komt al zo rond de 130,-, dus voor die 120,- ga ik dan niet lopen uitmesten etc. Dan doe ik het lekker voor mezelf. Party!!
Misschien dat we na een paar jaar de stallen platgooien en nieuwe, luxere stallen neerzetten en dan iets meer ofzo.
Ik ben ook nog op zoek naar een hele goede manegebodem, buiten het eb/vloed systeem...daar ben ik al mee bekend. Ik wil graag weten of er meer mogelijkheden zijn. Imi loopt prima op een goede bodem, maar gaat kreupelen in een slechte, te zware bak. Iemand ideeen wbt goede bodems voor buitenbakken????

Groetjes Suzanne

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 22:18

Gefeliciteerd!!!!!

Afbeelding

Wij zijn nu in onderhandeling over perceel in Tiel, maar hebben ook 2 anderen gezien dichterbij Amsterdam een ton duurder bijna een hectare minder land.....
Maandag kijken in Nieuw Vennep, West-Knollendam was leuk huis heel dichtbij de Zaanse ruiters. Veengrond errrrug vaag!

Het huis in Sint Maartensbrug plus land is een droom!!!!!!!!!!!!! helaas zonder file al een uur rijden dus no go.
940 m3 echt giga en halverwege gerenoveerd.
Dus iemand in die buurt op zoek?

Verdrietig Zal je wel missen hoor!!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 22:29

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Schitterend gelegen vrijstaande woonboerderij, oorspronkelijk bj. 1920, met diverse nette opstallen, buitenbak, paardenstallen en vergunning voor dierenpension. Totale perceelsoppervlakte 11.308 m². Ideaal voor dierenliefhebbers.

Indeling: Begane grond: oude deel, sfeervolle eetkamer (ca. 24 m²) met houten vloer, luxe keuken (bj. 2000) met inbouwapparatuur en toegang tot kelder, bijkeuken met plaats combi-ketel (bj. 1999), toilet, douche, woonkamer (ca. 35 m²) met houten vloer, slaapkamer (ca. 17 m²). Eerste verdieping: royale overloop, 2 slaapkamers.

Algemeen: de woning is gedeeltelijk voorzien van dubbele beglazing.

Heeft Bob nou gelijk gekregen met zijn 5 % ??????

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 23:38

Gefeliciteerd Suzanne!
Ik hoop dat je er veel plezier van beleeft! Maar dat zal wel! Wel leuk hoor zo´n woon boerderij!!! (ben wel een beetje *jaloers* Knipoog )

Groetjes kirsten

Ineke2

Berichten: 33111
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 00:00

Gefeliciteerd! Suzanne, veel geluk in jullie nieuwe huis!! Party!! Party!! Jullie droom komt uit Party!! geniet er maar van!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 08:01

Suzanne ik zal een navragen bij dat meisje waar ik regelmatig kom die heeft een hele goede bodem in haar nieuwe 40 bij 60 bak liggen .

zal eens informatie opwinnen voor je.

groetjes

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-01 10:02

Weet ik niet precies Orri. Ik vertel je vanmiddag wel hoe het is gegaan. Weet wel dat een groot voordeel is, dat die mensen geen haast hebben (hebben ook nog niks nieuws) en dat betekent voor ons meer ruimte om ons huis te verkopen...daar heb je dan ook wel weer geld voor over! Pling

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 10:49

Sjeempie....nou zit ik te kwijlen van hier tot overmorgen Kwijl Kwijl Kwijl !!
Echt ik wou dat ik het kon betalen.... Ik hoop dat dat ene te koop staande boerderijtje, daar bij onze manege vlakbij, wordt gekocht door paardengekken!! Lijkt me helemaal te gek. Kan ik meteen gaan vragen of ik verzorgen mag, grijnz... Party!! .
Suzanne heel veel geluk gewenst!! En er zullen vast veel mensen zijn in je omgeving die willen helpen met verhuizen/opknappen toch? Succes!
Groetjes, Dorine.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 10:54

WOW wat een gaaf huis!!!
van harte gefeliciteerd!!!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 11:03

Cool Suus! Echt gaaf hoor! En een leuke omgeving, zo bij de IJssel. Ik ken het daar wel een beetje. Een hele paardvriendelijke omgeving, elk gehucht heeft zo'n beetje z'n eigen rijvereniging. Ooit gehoord van de Liederruiters uit Liederholthuis? Ligt daar ook ergens, een gat met nog geen 300 inwoners geloof ik, maar dus wel een rijvereniging!

Hihi, nog een voordeel: Wijhe is ook een stuk dichter bij Almelo, dus hoef je niet meer daar te overnachten als je de hele week meedoet aan de Ruiterdagen! Lachen

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-01 12:14

Bedankt allemaal, voor de lieve reacties! Pling
Ben natuurlijk zelf ook heel blij, al is het ook wel vreemd dat er in ons huis straks ook andere mensen zullen wonen, we zijn hier toch heel gelukkig geweest...we kregen de sleutel op de dag dat mijn zwangerschapstest eindelijk positief bleek te zijn Lachen , dat was voor ons een teken aan de wand toen!
Maar hier gaan we vast ook heel gelukkig worden, al krijgen we natuurlijk meteen de vuurdoop door er in de herfst te gaan wonen!
Gelukkig is de binnenbak om de hoek.
De stallen laten we voorlopig zo, maar willen we na een jaar ofzo vervangen door nieuwe.
De bak die er nu ligt willen we als paddock gebruiken en afzetten met kunststof wit hekwerk (zie Bit), in een gedeelte van het weiland maken we dan een 20/60 dressuurring (ook met witte hekjes).
Verhuizen....bleeeegh..de klus! Scheve mond\ Dat zullen we wel laten doen, denk ik.
Een vriend van ons heeft een klusbedrijf en die zal voor ons de badkamer etc gaan verbouwen. Ikzelf mag mijn creativiteit weer loslaten op de kinderkamers...jippieeeee! Zelf willen ze Pokemon...even kijken of ik ze nog op andere gedachten kan krijgen Pling

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 12:19

Wow dat is een gaaf huis!!
Is handig paardjes in de buurt en ook altijd alleen kunnen rijden, heb je fijn de bak voor jezelf. *LOL*