Minimeet bij fjordenkeuring Rolde

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Minimeet bij fjordenkeuring Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-02 17:06

Ik heb met Maaike van de Vis een minimeet gehad tijdens de Fjordenkeuring vanmiddag. We hebben niet zo heel lang gekletst, maar genoeg om elkaar effe uit te horen over de wederzijdse paarden.

Ik ging naar de keuring omdat mijn vriendin met 2 van hun paarden mee deed, en mijn oud-klasgenoot met 5 paarden (2 veulens en 3 merries). De paarden van mijn vriendin (beide ruinen, 1 van haar en 1 van haar vader) deden het prima. Ze moesten allebei nog voor de dagkampioen-keuring, maar piesten net buiten de boot.
De paarden van mijn oud-klasgenoot zaten meer in de middenmoot.
Hij heeft trouwens nog een merrieveulen aan een Duits stel verkocht. Hoorde van mijn vriendin dat dat stel ook bij kennissen van hun een veulen had gekocht, en ook bij andere eigenaren waren ze wezen kijken.

't was erg gezellig, heb mijn eigen paardje er stil voormoeten laten staan. maar die mag morgen weer!

Jumpingmiepie
Berichten: 299
Geregistreerd: 22-12-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 19:11

wat leuk hoor

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 15:31

Ja, dat was erg toevallig! Er liepen best leuke paardjes tussen hè?
En nog toevalliger was dat we elkaar gisteren op het concours hippique weer tegenkwamen Haha!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 16:05

Ah, daar ben ik ook geweest en zag Maaike op de tribune zitten toen ik net helemaal aan de andere kant van de ring stond...