blegh, zo vroeg donker!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

blegh, zo vroeg donker!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-02 18:46

Ik werk van half 9 tot 6. Dan eten, dus eer ik naar de paarden kan is het een uur of 7. Op zich een normale tijd, rond deze tijd ging ik altijd.
Ik heb er ook geen moeite mee als ik eenmaal op stal ben, maar vooral te terugreis, en straks ook de heenreis. Ik ben namelijk half nachtblind, en moet een stuk op de scooter door een onverlichte polder.
Ben verder absoluut niet bang ofzo (jah, hooguit bang dat ik de sloot in rij Haha!) maar heb er gewoon de balen in.
Ik zie naar mijn zin te weinig, en als ik een tegenligger krijg kan ik maar beter stil gaan staan.

Lang leve die lange winter.... Huilen

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 18:52

ja ik heb er ook ontzettend veel zin in.. Frusty ik vind het ook echt niet prettig om in het donker bij stal te zijn. maar straks zal het toch moeten Verdrietig ahg ja, het duurd even, maar ooit word het ook weer zomer Haha!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 20:25

Erg he. Ik zie er echt tegen op. Zeker nu er een paar van die mafketels hier rondrijden waar je door word lastig gevallen(zie verslag van vorige week).

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 20:58

Jah bah!Ik baal er ook al stevig van.De winter vind ik echt helemaal niet erg, maar dat het dan zo vroeg donker moet zijn Verdrietig

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 21:00

Ik denk dat ik stiekem toch een heel klein beetje de binnenbak ga missen de komende winter Scheve mond
De bak bij Tinka heeft ook geen verlichting

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 22:13

Me2... Mn winterdepressie is al weer in aantocht....

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 23:30

ik ken het probleem
zelf ook een beetje nachtblind
en al dat donker werkt gewoon deprimerend

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 23:33

He jah bah... de winter...

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 23:36

Dit is m'n eerste winter zonder binnenbak.! Heb al een paar dikke sokken aangeschaft en een paar truien voor de koude tijden!
Nu maar hopen dat de vorst een eind weg blijft anders klappertand ik van mijn paard Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 00:33

Het feit dat het donker is vind ik nog niet zo erg, maar de kou! *bibber/klappertand* Bij ons is nagenoeg alles verlicht, ook de buitenbak, maar op de brommer moet ik toch ook langs onverlichte wegen. Gelukkig rijden er ook bussen, en ga ik in de winter niet zo vaak op de brommer, dus dat scheelt Haha! In de zomer trouwens ook niet Schijnheilig

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 11:24

Nou de winter heeft ook een voordeel....
Geen r*tvliegen en dazen meer!
Maar verder... toch liever zomer!

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 11:42

Nou kou vindt ik nog niet zo heel erg....Dat is opzich wel lekker...de adem die als stoom uit mijn mond komt en uit de van je paard Tong uitsteken . Het allerergste vindt ik het als het nat is en dat de buitenbak helemaal sompie is zodat je bijna niet kan rijden...Helemaal als ik een paard heb die soms over de plassen springt Verward . En als je dan gereden hebt in de blubber dan zit alles ook meteen onder de bagger...je zadel, je paard, je rijbroek eigenlijk alles gewoon Verward en dan begint het schoonmakan van al die dingen...peesberschremers iedere dag in de sop leggen, benen van je paard iedere avond afspuiten...enz enz Verward Verward
Nee als we een koude winter hebben vindt ik het wel okee, maar een natte winter liever niet

Neeltje

ps: in een verlichte buitenbak rijden is ook niet echt prettig vind ik Verward Mijn pony schrok heel vaak en was vaak super opgefokt..omdat ze naar haar mening allemaal vreemde dingen zag Verward die er helemaal niet waren maar goed... Verward

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 12:05

Die kou is nog niet het grootste probleem.
Maar ik moet nu vaak ook al weer door het donker terug. En het bos is toch niet echt verlicht. je moet ook echt wel zorgen dat er licht op je fiets zit, anders rijd je elke vijf meter tegen een boom op.
Ik fiets neestal om, en dan niet door het bos, maar ook dan moet ik over een lang stuk onverlichtte weg.