dagje groningers :)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

dagje groningers :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-02 18:34

Toch maar even een verslagje van vandaag, heb erg genoten Lachen
Vanmorgen om 11 uur met Nimberrrrrr afgesproken bij haar op stal, ik was ietsjes te laat *mama dr schuld Tong uitsteken * maar goed. Als eerste zouden we "even" oefenen met een pony laden... Even. Maar dat even werd ongeveer drie kwartier voordat beestje er uiteindelijk in stond Gaaaap Haha! Pure eigenwijzigheid, wat een pony! *LOL* En toch was Kim erg lief begonnen, *kom maar, braaf paard* En dan zie je dat t geen bangigheid is maarja probeer dan een pony er maar van te overtuigen dat ze er toch écht in moet!! Uiteindelijk gelukkig na drie kwartier (en een andere trailer) stond ze erin, nog een keer bij de eerste trailer geprobeerd en ja hoor, geen probleem ze liep er (bijna) zo in. Alleen nog even stilstaan op de klep maar verder niet. *muts* Haha! Wij blij, pony ook want die hoefde er na 4 keer niet weer in *LOL*
Daarna kwam Kim tot de conclusie dat er eigenlijk moeilijk een paard voor mij te vinden was, dus moest ik bijna op Ior (lieve shettie Lovers ). Dat wou Kim me niet aandoen dus mocht ik op Lodewijk en Kim ging op Experiment Party!! Party!! We zijn ongeveer 1,5 uur weggeweest en Kim heeft me nog even "leren" wijken en 5 min later mocht ik ook nog even de hulpen geven voor travers Lachen Had t nog nooit gedaan, Kim zegt "dan leg je dat been daar en je andere been daar en das travers". Oh. Ok!! Haha! En Lot vond t ook allemaal wel best, zo'n gekke manegeruiter op zn rug die alle knopjes eerst moest zoeken *en uiteindelijk ook wel een beetje vond hoor*. Wat een heerlijk paard....
Tot slot mocht ik ook nog op Experiment Party!! Party!! Stoere wilde hengst *LOL* Wat een onwijze hals zit daarop zeg, echt niet normaal!! Maar hij is onwijs cute Lovers

Voordat we weggingen zijn we nog even de wei ingedoken waar oa Hinke stond, en daar hebben we ons uitgeleefd met t fototoestel.

Foto's van dit heerlijke dagje zijn te bewonderen op ITP:
[ITP] Puzzel Hinke bij elkaar Haha!
[ITP] Duffe Grunniger Lachen
[ITP] op pad met Lottel en Ex...
[ITP] Hinke en meer grunningers
[ITP] *Skapie!!*
[ITP] Experiment en Lodewijk


Kim nog bedankt voor deze leuke dag, vond t echt onwijs gaaf!! Party!! Party!! volgende keer naar de hei he! Haha!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:



Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-02 21:00

en lodewijk ging nog wel op hol met mij!!! *LOL*
ik hoorde iets vaags dat Sundancer misschien wel naar A durfde te komen *op de grasmaaier* en dan kunnen we wel laten zien dat ik écht wel op Ior durf toch??

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kimmetje26, lina1998, Meike_x_LF, Mieke, mirriejj, NinaCharlie, TurboDi en 25 bezoekers