waar slaat dit nou weer allemaal op?!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

waar slaat dit nou weer allemaal op?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-02 06:39

Ik was giste bij me verzorgshetjes.
Een tijdje terug gingen ze steeds over een paar planken enzo over de sloot heen en liepen ze op de weg, dus moesten we ze binnen zetten.
Nu had die eigenaar die planken enzo eruit gehaald, waarvan wij niks wisten, dus wij de ponys weer op stal.
Komt ie eraan, en loopt te zeuren dat ze weer naar buiten mochten.
Dus ik zei al, wij wisten nieteens dat dat alweer mocht, maar hij bleef maar zeiken!
Boos!
En dan zegt ie ook nog dat wij die rotzooi in de sloot hebben gelegd, wat dus helemaal niet zo is!
maar dat gelooft ie ook weer niet.

2 van die shetjes krijgen volgend jaar in juni een veulen, en nu zijn ze echt onwijs dik van het gras, we willen proberen die dikke grasbuik er een beetje af te werken maar nu komt ie aan dat we rustig aan moeten doen want ze zijn drachtig.

dus wij al zeggen dat er nu echt niet al een heel veulen inzit hoor en dat we echt nog wel ff door kunnen rijden, maar dat gelooft ie niet want als ze bevrucht zijn zit e rnu al een veulen dus moeten we rustig aan doen

Hij loopt echt zo te zeuren steeds, en alles wat er gebeurt hebben wij gedaan volgens hem, vorige week is mijn zadel daar gestolen dus ik zei al, er komen dus ook nog anderen maar dat gelooft hij ook niet!!!!

Ik word hier echt niet goed van hoor, stel dat iemand iets met ze doet, wij krijgen iedere keer de schuld, en ik durf er ook niet echt tegenin te gaan want k heb gehoord van vorige verzorgers dat je er nogal snel weggestuurd wordt.......

maar goed, sorry voor het lange verhaal, k moest t gewoon ff kwijt!

groetjessss anne


anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-02 07:06

nee dat word erg moeilijk , ik kan echt niet meer zonder ze nu...... tja misschien kunnen me ouders wel een keer met hem prate, al weet ik niet of het nut heb...... maar ja, tis te proberen natuurlijk!

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-02 14:16

jah das waar, maar het is toch niet goed voor ze als ze nu al echt veel te dik zijn en dan krijgen ze ook nog eens een veulen ?! die eigenaar geeft ook niet echt om de ponys, een half jaar gelede moest de hoefsmid al komen, en die eigenaar blijft maar zegge dat ie m zo gaat bellen maar nu (de hoeven zijn veel te lang) is ie nog niet geweest!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers