het gaat nog steeds met sprongen vooruit

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

het gaat nog steeds met sprongen vooruit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-02 17:56

Na dat mijn oude instructrice geen les meer kon geven ivm haar rug.

Krijg ik dus les van een andere instructrice *logisch Lachen * en vanaf dat moment is Renske echt met sprongen vooruit gegaan. de gallop is nu rustig, beheersbaar.
het wordt echt een wedstrijdpaard helemaal toppie. Ze zit nog beter in de spieren, haar draven wordt lichter.

En ja zelfs ik ben veranderd *LOL* Ben een stuk rustiger geworden, tel makkelijker tot 10, en we beginnen een team te vormen Haha!
Tis ongeloofelijk dat het nu weken aan een stuk alleen maar vooruit gaat. En dat het nog steeds goed gaat.
Ik weet ook wel dat er wel een tegen slag zal komen, maar een vooruitgang als deze binnen die tijd had ik noooit verwacht.

Merk nu ook steeds meer hoe belangrijk dressuur voor het springen is, zelfs dat gaat steeds beter en gemakkelijker.
Doe der echt nooit meer weg he Haha!

Groetjes lara

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 09:08

nou een geluk bij een ongeluk dus! goed joh! op naar de L1 en dan door naar de M etc.

Pegasus

Berichten: 1066
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 12:09

Het is altijd erg moeilijk om een instructeur te vinden die bij jou en het paard past. Blijkbaar heb je er een gevonden *LOL* Kun je van haar les blijven krijgen ook als de voorgaande weer hersteld is ?

cicero
Berichten: 439
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 12:31

Ik heb ook een instructeur dillema.
Ik iemand die past wel bij t ene paard maar bij mn nieuwe paard werkt haar trainings methode echt niet.
ze staat er ook niet echt voor open om iets anders te proberen........
en dan tsja.....
de instructeurs zijn hier nou ook niet echt voor het oprapen

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-02 19:30

idd, gelukkig kan ik van haar les blijven krijgen, omdat de eerste is vertrokken met het paard.

Ik hoop het Nimber Haha! Ik ga er gewoon lekker voor Haha!