Lekker gereden! Oeps! Opstaan! Lesklant!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Lekker gereden! Oeps! Opstaan! Lesklant!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-02 21:33

Wie vroeg er pas wanneer je voor het laatst van het paard gevallen was? Schijnheilig

Ehhhhh, 2 uur geleden is dat oke??
Haha Ik was ff relaxed met Omar aan het rijden, dat ging supergoed, hij loopt echt lekker te sjouwen de laatste tijd. Lekker uitgestapt over de stoppels na een rengalopje.

Toen ging *miepje* even op de Burggraaf ‘rijden’. Miepje is een pony-meisje wat alleen stapt. Hij luisterde voor geen meter en ze vroeg of ik ‘m even wilde rijden. Nou oke, ik klim op deze 1,75 hoge reus. Stap een paar rondjes. Echt gewoon nog slechter aan ’t been als een manegepaard. Vre-se-lijk. Na een paar rondjes begon hij het door te krijgen geloof ik. Geen reactie = tik, dus dat werd wat beter. Toen drafje, maar een en al protest, maar ja wat wil je als je nooit ‘echt’ gereden wordt. Niet dat ik nu zo goed ben ofzo, maar er wordt echt alleen op gestapt en af en toe een sukkeldrafje. Dus meneer verdiende, na een paar vriendelijke pogingen een flinke pets. En wat krijg ik me daar een reactie!!! Een serie bokken van hier tot Tokio. Juist met veel toeschouwers natuurlijk, (stuk of 6) hapte ik in het zand. *LOL* Ik zat er 6 uit, maar de zevende ging ik dus echt. Met Salto en al. Hij bleef gewoon pingpongen tot ik ernaast lag. Nou opgestaan *beetje duizelig, maar dat vertellen we natuurlijk niet* en weer opgestapt. Gelijk weer in draf, en doordraven. Hehe hij had het door (na nog een enkele bok). Braaf paard. Genoeg voor vandaag.
Enne… ze waren zo onder de indruk. Ik heb een lesklant!!!!! Dat pony-meisje.
Weet niet of ik er blij mee ben. Oke, ze kan wat van mij leren, maar kan ik het haar wel overbrengen??
De eigenaar zei, hehe Goedzo Peet, zo hoort het! *miepje* neem jij ook maar les, dat is beter voor je. Miepje dus gelijk of ik iemand wist maar nee, mijn instructrice neemt niemand meer aan en verder Verward . De eigenaar: geef jij haar toch les. Ik: ehmmm, nou ja ik kan het proberen. Dat ga ik dus doen, zodra ik merk dat het niet gaat stop ik ermee.

Ach een afwisselende avond, en morgen lekker spierpijn. Verdrietig Knipoog

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 21:41

haha ik zie jou dr al af kletteren net als iedereen staat te kijken Haha!
Achjoh anders kijk je t even aan, je kunt dr zowiezo helpen met consequent zijn denk ik? En als t niet gaat kun je er altijd nog mee stoppen
sterkte met je spierpijn *LOL*

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 21:46

Omar is ook een schatje lijkt me *LOL* en die andere pff haha vind je het gek als die nooit echt gereden wordt maar je hebt het goed aangepakt zoals ik het lees

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 22:06

zo das nou eens makkelijk lesklanten krijgen. je valt eraf stapt er weer op en ze vinden je al super (als je was blijven zitten was je helemaal held numero uno geweest)

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-02 22:10

Marjolein schreef:
zo das nou eens makkelijk lesklanten krijgen. je valt eraf stapt er weer op en ze vinden je al super (als je was blijven zitten was je helemaal held numero uno geweest)


Moet ik maar niet te vaak doen dan Knipoog haha
Ze weten natuurlijk wel hoe ik verder rij ze zien me vaak genoeg op Omar enzo. Anders zou het inderdaad mooi makkelijk zijn, maar ja, ik hoef die lesklanten niet eens.
Zo goed ben ik niet. Beter gezegd Ik ben niet goed.
Dit meisje kan ik wat bijbrengen qua consequent zijn en op haar houding letten, maar zodra het niet beter gaat stop ik er linea recta mee.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 09:19

Oeps!! *LOL* Komt me bekend voor Schijnheilig Alleen heb ik er geen lesklant aan overgehouden, verdorie Haha!
Tuurlijk kan jij haar wel wat leren. Door alleen al mee te kijken vanaf de grond kun je zoveel tips geven. Helemaal met zo'n miepje die bijna niets goed doet. Schijnheilig Wat Maaike zegt, alleen al dat ze consequent moet zijn.
Succes!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 09:25

Heb je nu spierpijn van die val? Zal wel hè? Vaak op plaatsen waarvan je niet eens wist dat daar spieren zaten... Haha! Gelukkig geen blessure opgelopen.

Ik kan me ongeveer voorstellen hoe dat paard gekeken zal hebben met jou op zijn rug: "Wat is dit nou???? Zeg hoepel eens op met je gezeur! Ik ga hard zat!" Haha! Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-02 09:57

Beetje stijf been heb ik, aan de achterkant net onder mijn kont Verward Heb ik daar spieren Haha!

Nou ik denk inderdaad dat ie dat dacht Mieke! De Luiwammes!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 10:11

Nou gelukkig valt het dan nog mee met de spierpijn! Ik kan me meestal de volgende dag nauwelijks bewegen en de dag erna is het vaak nog erger...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 17:03

Ik dacht dat je bedoelde dat je je lesklant vergeten was hihi. Had ik vanmorgen...om kwart voor negen scheeuwt mijn moeder em uit mijn bed dat mijn lesauto voorstond.... OOpppppssss...

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 17:37

waaah ik zie het al helemaal voor me , gelukkig heb je niets maare ik had het best willen zien :p

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 17:44

Maareh je bilspier is geloof ik een van de grootste spieren in je lijf, dus je loopt straks vast lekker stijf! Knipoog
Goh dat rijmt... Haha!