iets leuks gedaan vandaag!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gillian

Berichten: 4421
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-01 20:40

bij ons op stal staat een lusitano merrie poja heet ze.
die komt echt uit portugal(staat sinds+- een jaar in nl)en is dus nog vrij groen.
ze heeft nog nooit een auto gezien zeg maar.
vandaag ging dus de eigenaresse trouwen.
hadden we geregeld dat we een echt portugees outfit hadden (voor ruiter en paard)
het zadel en hoofdstel(portugees) had de eigenaresse zelf maar dit was dus een verassing.
tja hoe konden we nou aan dat zadel en hoofdstel komen?!
als smoesje had mijn baas(staleigenaar) een fotograaf ingehuurd om mij dus te "verassen".
ik vind die portugese zadels enzo ook geweldig.
daar wou ze dus wel aan meewerken, wij hadden dus dat zadel en hoofdstel gnagna.
zijn we dus vandaag naar het stadhuis gegaan, met paard, in het portugees.
ondertussen had iemand anders de ringen gejat gnagna.
hadden we in de manen gevlochten Pling
komen ze dus naar buiten om die ringen te zoeken, zien ze daar hun lusitanomerrie helemaal in tenue staan!!!
je had ze moeten zien kijken Knipoog
geweldig gewoon.
ringen eruit gehaald en verder gegaan met de
plechtigheid.
daarna zijn ze in een rijtuig naar de feestzaal gebracht onder begeleiding van hun paard.
dat paard is dus nog niet zo heel lang onder het zadel en heeft eigenlijk nog niks gezien.
ongelooflijk hoe braaf dat ze was zeg Pling
ofdat ze al helemaal verkeersmak was, gaf echt nergens iets om!!
was wel heel leuk!!
toedeledoki
gillian

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 22:30

Wat leuk bedacht joh!! En ik kan me voorstellen dat het leuk was!! Ook hartstikke cool dat ze zo braaf was, ze wist natuurlijk wat er ging gebeuren Haha!
O ja, dat van die ringen in de manen vind ik ook leuk bedacht!!

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 00:35

Dat is een orgineel plannetje.
Zal ze wel leuk gevonden hebben. *LOL*

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 05:28

Hebben wij ook eens gedaan, met een Merens. Het wachten duurde verschrikkelijk lang, wij hadden de ringen niet dus moesten wachten tot ze getrouwd en wel weer naar buiten kwamen *LOL* En hij wou absoluut niet stil blijven staan, ging op paaltjes zitten ed en schudde vooral veel met z'n hoofd, zodat ik de hele tijd weer in de weer was met de bloemen terug te stoppen in de manen, maar het gezicht van de eigenaresse maakte alles goed, ze was echt ontroerd dat haar paardje erbij was! (en de groene schuimvlek ging vlak voor de receptie ook weer uit haar jurk. *LOL* )

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 05:28

Hebben wij ook eens gedaan, met een Merens. Het wachten duurde verschrikkelijk lang, wij hadden de ringen niet dus moesten wachten tot ze getrouwd en wel weer naar buiten kwamen *LOL* En hij wou absoluut niet stil blijven staan, ging op paaltjes zitten ed en schudde vooral veel met z'n hoofd, zodat ik de hele tijd weer in de weer was met de bloemen terug te stoppen in de manen, maar het gezicht van de eigenaresse maakte alles goed, ze was echt ontroerd dat haar paardje erbij was! (en de groene schuimvlek ging vlak voor de receptie ook weer uit haar jurk. *LOL* )