Stomme hoefsmid!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Stomme hoefsmid!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-02 12:05

ow mijn vader heeft 2 maanden geleden al de hoefsmid gebeld voor Rodin (mijn veulen) en hij is nog steeds niet geweest! en 2 weken geleden heeft mijn vader nog ee keer gebeld dat Jamy ook gelijk moest, maar hij is nog niet geweest! dus mijn vader deze week weer gebeld dat het ijzer los begint te zitten de hoeven beginnen te scheuren en dat ik volgende week wedstrijd (ok wel onderling maar toch) heb en dat we 2 maanden geleden al gebeld hebben! Ik bedoel als je geen tijd heb om zoveel paarden te doen neem dan ook niet al je opdrachten aan lijkt mij, want ik bel volgende keer een andere hoefsmid hoor als het zo gaat. Boos!

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 12:41

Vervelend is dat. Als ik mijn hoefsmid bel dan is hij er na een week al.
Maarre kan je Roos niet vragen?

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-02 12:51

die doet geloof ik alleen terapeutische beslag

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 13:02

????? Komt ie gewoon waneer het hem uit komt dan? Je maakt toch gewoon een afspraak van dan en dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 13:12

Waarom maak je dan niet gewoon meteen een afspraak als hij er is, voor over acht weken? Doe ik altijd, en werkt prima. Heb nog nooit voor niks staan te wachten, en hij ook niet.
Even samen de agenda's invullen!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-02 13:23

nee hij komt altijd 2 3 weken nadat je gebeld heb hij doet denk ik niet aan afsprake ofzo Verward ik weet het ook niet maar wat ik wel weet is dat ik naar een adnere hoefsmid op zoek ga

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 13:36

Dan hoop ik voor je dat ze bij jullie wat minder dun gezaaid zijn dan hier.... Hier kom je er echt niet aan....

Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Re: Stomme hoefsmid!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 14:24

Jamy schreef:
ow mijn vader heeft 2 maanden geleden al de hoefsmid gebeld voor Rodin (mijn veulen) en hij is nog steeds niet geweest.(

Welke hoefsmid heb je? Zijp??

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-02 14:38

ja in een keer goed

Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 14:51

Die komt ook bij ons op de manege, prima vaklui, alleen veel te druk.

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 22:12

Ik had eerst ook zo'n hoefsmid, kwam gewoon wanneer het hem uitkwam, en als je een afspraak had kwam hij gewoon niet, kwam hij een week later, echt fijn die hoefsmeden..
Toen heb ik nog een tijdje een hoefsmid gehad die standaard 5 uur te laat komt, en echt ALTIJD te laat komt.. Sta je daar bij je paardje te w8en..
Nu heb ik GELUKKIG wel een goede hoefsmid! *LOL*

max_4ever
Berichten: 377
Geregistreerd: 16-07-02
Woonplaats: steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 23:24

nou die smid die ik had! (hoeft niet meer te komen ) is ook zo , ik belde hem op of hij mijn pony kon bekappen en iets kon doen aan een scheur in de hoef en als hij evt tijd had 4 kant op ijzers, nou hij zei ik kom vrijdag na 4 uur , dus wij half 4 op stal. bel ik hem half 5 op van weet je al hoe laat je er bent .zegt ie: nee maar ik bel zo terug hoe laat. nou ik maar bellen en smsen (hij heet geen voicemail erop en ook geen huistelefoon meer Frusty )want het was inmiddels al 7 uur, nou hij nam gewoon niet op Boos! . dus wij tot 23:00 gewacht en toen maar naar huis gefietst.en ik maar blijven bellen iedere dag wel 50 x en niet opnemen he, en ondertussen wel voor iemand anders bij ons op stal een paard beslaan en de mijne niet mee doen Boos! . dus weer gebeld met een ander nummer , neemt ie op zeg ik van waarom was je er niet enzo, zegt hij ,wanneer zou ik die doen en wie en toen hing hij op! echt een eikel die smid van ons , maar dat doet hij bij meerdere mensen zo (ook bij buitenzorg). als we hem een keer ergens tegen komen kan hij echt lachen joh }>

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

hoefsmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 21:32

Wat ben ik dan verwend hier in het noord'n Knipoog Mijn hoefsmid is (bijna) altijd op tijd, kapt keurig en is goed met de paarden. Het beste kun je denk ik ook een afspraak voor 's-morgens vroeg maken zodat je als een van de eersten aan de beurt bent!

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 21:35

mijn hoefsmid is ook altijd optijd..
ik moet hem wel een paar weken van te voren bellen, want hij heeft t altijd stik druk.

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-02 21:39

hij is vandaag eindelijk geweest, maar volgende keer laat ik een ander komen!

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 15:58

wij hebben er ook wel is last van
maar die man die heeft iets met z'n rug dus dat is te begrijpen

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 17:35

uhm te veel paarden en veelllllllll te weinig smeden!!!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-02 18:15

ja en nou is die dus geweest heeft die Rodin niet gedaan! oooooww het is iig niet te zien, maar jah lekker is dit toch weer

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 12:15

als je oppbelt kun je beter direct vragen wanneer hij komt anders heb je nog niks om op terug te vallen. En als hij zich niet aan zijn afspraken houdt zou ik gewoon naar een andere hoefsmid gaan.

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 16:10

Ik heb net 50 min. gewacht op de hoefsmid. Boos! Ik heb zijn vrouw opgebeld en die wist niet waar hij zat. ik ben maar naar huis gegaan. zucht....

gillian

Berichten: 4415
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 18:50

onze smid komt iedere week bij ons op stal.
we hebben dan ook eigenlijk nooit problemen met niet nagekomen afspraken oid.
volgende week ga ik beginnen met een cursus bekappen, dan kan ik zelf mijn eigen paard doen.
het is dan ook de bedoeling dat ik de smid wat ga helpen met de manegepaarden en ponies die op blote voetjes staan Haha!
ik heb er wel zin in Knipoog

maar als ik jou was zou ik toch echt op zoek gaan naar een andere smid die wel zijn afspraken nakomt.
dit voor het welzijn van jou paarden, want een paard zonder voeten....tja daar heb je niks aan he Knipoog
succes!!
gillian

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 11:01

Ik stuur altijd netjes een e-mailtje naar mijn smid en dan krijg ik bijna diezelfde dag nog keurig een e-mailtje terug hoelaat en wanneer hij er is. En hij IS er dan ook. Beslaat Maartje perfect en is vriendelijk met de paardjes

Ipsilonka

Berichten: 5860
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 18:43

Ik wens je veel succes bij jou in de buurt zijn weinig hoefsmeden met tijd over wij hebben een hoefsmid uit haarlem en er was laatst een paard dat hoefkatrol heeft een ijzer kwijt (liep echt op drie benen) een WEEK later kwam hij een keer!! Maar met de rest is het net zo. of je moet naar zijp zelf toe gaan (vanuit limmen misschien wel te paard te doen ??)

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-02 19:30

ja opzich wel te doen maar ik wil niet met een veulen zelf op pad gaan ik heb daar totaal geen ervaring mee ofzo en als er wel wat gebeurt.... het is veel makkelijker als hij bij ons op stal komt maar dat mag weleens na 2 maanden vind ik