Dien d'r verband d'r af

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Dien d'r verband d'r af

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-02 22:27

Ik mocht vandaag dus voor doktertje spelen. 6 weken geleden had ze een enorme wond aan haar achterbeen waar aan ze geopereerd is, gehecht en verband er om heen. Vorige week is er voor het laatst nieuw verband om heen gegaan en we mochten het er vandaag of morgen zelf afknippen. Tamara is op vakantie dus was dat mijn taak. Vorige week was de wond helemaal mooi dicht en de laatste keer verband was puur alleen tegen het stoten.
Toen ik hem voor de helft door had was ik al bang dat er wat mis was. Dien was heel ongeduldig en wou haar been niet laten staan. En ze ging met haar voorbeen staan zwaaien zoals ze altijd doet als ze me wat wil vertellen. Maar het verband hing daar dus er maar helemaal afgeknipt. En ja hoor, helemaal vies van het pus. Ze stond op het land en ik had geen halster voor Valora(d'r veulen) mee dus maar ff losgelaten en naar huis gegaan voor nog een halster. En ondertussen galopeerde Dien een rondje van de zaak Frusty .
Toch maar naar binnen, VA gebeld. Ik werd doorgeschakeld naar een andere VA en onze eigen VA zou zo terug bellen. Ik dus wachten. Omdat ze d'r zelf niet ziek van is was het niet nodig om er vanavond verder wat aan te doen. Ik moest het even afspuiten om de bloeds omloop te helpen en om het los zittende vuil en pus er af te spoelen. De VA komt morgen. Ze wilde liever voor dat ik er kan zijn komen(ik kan er pas om kwart voor 3 zijn) maar ze wisten nog niet of ze dat helemaal redde.
Ik hoop er het beste van. Dit soort dingen gebeuren alleen als de mensen die er normaal over gaan niet zijn.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 22:30

Wat balen zeg! Nou ja goed iig dat je weer de VA gebeld hebt! Zou ik ook gedaan hebben!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-02 22:42

Dat was het minste wat ik kon doen. Ik kon Tamara niet berijken maar die roept altijd VA bellen als je het niet vertrouw. De rekening word toch wel betaalt, beter 1x te veel dan 1x te kort. En in het ergste geval (als het niet goed geweest is) zou ik hem desnoods zelf betalen. De paardjes gaan bij ons voor de eventuele kosten.

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 11:05

aah idd balen.
weet neit of het ook warm bij jullie is.
maar als ze dan een verbandje om heeft gaat het dus onzettend broeien dat is pas erg!
maar hopelijk gaat alles goed met er!

groetjes,priscilla