Brand in stro-opslagplaats!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Brand in stro-opslagplaats!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-02 20:52

Vanmiddag kwam ik terug van een gezelig middagje shoppen met mijn vriendinnen.
Mijn vriendinnen wonen twee dorpen verder en ik fietste een stukje met ze mee, door ons dorp heen. Zo kwamen we ook over de kruising, als je bij die kruising rechts gaat kom je bij de manege(dat is de enige weg van die kant)

Op de kruising stond een politieauto met allemaal kleine kinderen eromheen. Verward
Toen kwam er een meisje (Ruth, haar paard staat op de manege) naar mij toe, helemaal in paniek Lips are sealed . Doordat ze zo in paniek was kon ik haar niet goed verstaan. Maar ze zei dat de loods waar het stro en hooi inlag in brand stond, alle paarden stonden buiten en zij had daarmee geholpen (knap voor een tien jarig meisje) En iets met dat de manege waarschijnlijk helemaal zou afbranden en daarom mocht je er ook niet bij want er ligt asbest op het dak van het manege gebouw. (loods staat tegen manege aan gebouwd, vanuit de loods kun je naar de stallen)
Ikwas echt helemaal in paniek, ik kon het niet geloven. Zaterag hadden we het er nog over naar aanleiding van Jan Dolfing, we vonden allemaal de gedachte alleen al vreselijk. Ik heb thuis meteen Karen en Femke (rijden bij mij in de les) opgebeld Femke moest meteen huilen Verdrietig en Karren klapte helemaal dicht.
Later kon je weer gewoon bij de manege komen, ik ben er toen heengegaan, de loods stond in lichterlaaie, maar verder was er alleen maar rookschade, het manegegebouw zelf had niks ernstigs. Lachen
Ik schrok echt toen ik het hoorde, getsie! Lips are sealed Waarschijnlijk is het nieuwe stro gaan broeden en stond de loods te vol, het stond namelijk tot aan het dak en er was naast het stro net genoeg ruimte voor een kruiwagen.