Wat een feest op de tinkerkeuring

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Wat een feest op de tinkerkeuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-02 09:25

Nou vrijdag kwam mijn vriendin uit drenthe omdat ze zaterdag met haar merrie en hengstveulen naar de tinkerkeuring in Geldrop wilde gaan.

Onderweg naar Utrecht had ze al twee ! lekke banden met haar trailer gehad en na 5 uur kwam ze eindelijk bij mij aan en helemaal kapot uiteraard. De paardjes lekker in het weiland gezet en wij zijn wat gaan eten. Savonds zijn we de paarden gaan wassen en om 10 uur lagen we uitgeteld op bed Slapen

De zaterdagochtend om half zeven er al uit om naar de stal te gaan en de paarden in te laden. Nou met de zenuwen (om de trailer uiteraard) in onze buik op pad. Om 09.30 uur kwamen we in Geldrop aan. Omdat het voor ons beide de eerste keer was dat we aan zo iets mee zouden doen, liepen we een beetje verdwaast rond op het terrein... waar moeten we zijn en wat nu... Nou haasten want om 10 uur moest het veulen de ring in.

Wij het veulen afgegeven en we waren als laatste in de rubriek en we werden direct weer omgeroepen om weer naar binnen te gaan. En wat schetst onze verbazing: 1ste plaats en 1ste premie. We hebben gejuicht, gejuicht Haha! .

De consequentie was dat wij tot 5 uur moesten blijven voor de kampioenschappen. Gelukkig hadden we een stal gehuurd en konden we de verdere shows op ons gemakkie bekijken. Al glunderend hebben we de hele dag rondgewaggeld.... Nou om 5 uur moesten we weer... ooo wat was het spannend.... en wat bleek; Kevin won de jeugdkampioenschap en werd reserve dag kampioen!!!!

Wat een dag!!! Lovers

michel
Berichten: 9
Geregistreerd: 06-08-02
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 10:14

Van Harte Gefeliciteerd met de behaalde eerste premie!!!
Deze keer ben ik er niet bij geweest maar 2 weken geleden wel. En heb toen ook genoten van al die mooie tinkers. Wat mij toen opviel was de leuke gezellige onstpannen sfeer.

Groeten Michel

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-02 10:26

ja dat viel mij ook op... Als KWPN eigenaar was ik dat niet gewend. Heel relaxt daar.

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 16:26

heeej gefeliciteerd
super. over 12 daagjes mag ik met ailin heb er nu al zin in (en de fanclub ook Haha! )

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 17:23

jaaaah ik mag met Marjo mee.
een ik vind de keuringen (bij de groningers) ook altijd zo onwijs gezellig echt een dagje uit Lachen

gefeliciteerd met de 1ste premie en het kampioenschap erg trots zeker?

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 17:32

Gefeliciteerd met je eerste premie, ik ben er zaterdag ook geweest. Was nog nooit eerder op een keuring geweest, maar ik vond het heel gezellig!

Romany

Berichten: 37
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 20:36

Ik heb jullie veulen gezien, echt een super diertje met hele mooie gangen, daar mogen jullie heel trots op zijn hoor, en je mag best heel erg trots wezen, ik was het al met 2 2e premie's maar als je dan een eerste krijgt en ook nog eens jeugdkampioen bent, nou dan mag je zeker een gat in de lucht springen.

gefeliciteerd!!

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 23:17

Hoi Mobick. Als je je mailadres geeft, dan mail ik de foto die ik van je gemaakt heb op de keuring bij de prijsuitreiking. ik heb ze vandaag weggebracht, dus ik heb ze donderdag. Kijk maar.

Percy

Berichten: 12074
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 23:24

He, was dat jullie veulen? Wat leuk. Ik heb hem ook meerdere malen op de foto gezet. Hij kon trouwens aardig steigeren Knipoog

Morgen zal ik wat foto's op ITP zetten, ik heb helaas nog geen tijd gehad om ze te uploaden.

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-02 08:01

Romany schreef:
Ik heb jullie veulen gezien, echt een super diertje met hele mooie gangen, daar mogen jullie heel trots op zijn hoor, en je mag best heel erg trots wezen, ik was het al met 2 2e premie's maar als je dan een eerste krijgt en ook nog eens jeugdkampioen bent, nou dan mag je zeker een gat in de lucht springen.

gefeliciteerd!!


Nou ik vind 2 2e premie's ook fantastisch hoor!!!! Ik ben zelf geen tinkerkenner en ik moet eerlijk bekennen dat ik ze allemaal wel een 1ste premie waard vond, al die schattige mooie 'koeien'!