Tamaartje verhuist!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Tamaartje verhuist!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-02 23:12

Ik had de 'doe het zelf'stal opgezegd, want Pompidou kon immers veeeel geweldiger staan.
Maar goed, nu moest ik Tamaartje ook nog eens ergens goed zien onder te brengen!
Dus ik gebeld met een vriendin, die staat namelijk op een heel gezellige stal, waar ze ook een shetlander hebben, en waarvoor ze twee leuke kleine weidjes hebben met schuilstalletje enz.
Nou ik kon gelijk vanavond al terecht!

Dus wij naar Tamaartje, die al een paar dagen zielig stond weg te kwijnen van eenzaam heid... We hadden alleen tijd om te voren enz. dus echt aandacht was er niet, en ze stond helemaal alleen. Veelst te zielig.
Nou toen ze die trailer zag, wist ze niet hoe snel ze met me mee moest lopen om de trailer in te kunnen! *LOL*
Ze liep gewoon voor me uit die trailer in! Haha!
Nou dat ging dus makkelijker dan ik ooit meegemaakt heb! Clown

Toen bij de nieuwe 'accomodatie'uitladen. Allemaal heel braaf. Blij dribbelend liep ze met me mee naar haar nieuwe weitje, en werd al luid toe gehinnikt door de overige bewoners.
De eerste dagen staat ze nu in een eigen weitje, compleet met een soort van bos erin, naast het weitje van de andere shetlander. Ze kunnen dus wel lekker aan elkaar snuffelen en zo.
En over een paar dagen gaat ze lekker gezellig bij de andere shetlander.

Ze was echt heel blij, en rende vrolijk door haar nieuwe wei.
Ik denk dat ik haar toch maar morgen van dat weitje haal, want aangezien ze dat vele gras niet echt gewent is, is de kans op hoefbevangenheid erg groot natuurlijk.

Afijn, heerlijk dat ik haar zo goed gestald kan hebben. Ga er lekker iedere dag heen, en als ik een keer niet kan, houdt die vriendin een oog in het zeil.
Het is er heerlijk stil, net een natuurgebied. Echt een heel mooie omgeving.

Ben helemaal blij, ze ziet er trouwens beregoed uit!!
Ze was zo mager dat ik haar kreeg, nou je moet haar nu eens zien! Knipoog
Een echte shetlander! Met heel veel pit!
En dat voor een omaatje. Knipoog

Nu heb ik dus alle drie de paarden ergens anders staan. Lekker handig. Clown


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bretsa, BritHittepit, Dunkeedoo, Karintich, Lanoca, schumiegirl, Sterrenpony en 155 bezoekers