Jippieeeeh, een trailer gekocht!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Jippieeeeh, een trailer gekocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-02 20:53

Ik was al een tijdje om me heen aan het kijken voor een tweedehands trailer voor ik afspraken ging maken om te kijken. Een paar trailers bekeken en laten bekijken maar het viel me zo tegen hoe die trailers er uit zagen en wat je nog moest betalen (al snel tussen de 2500 en 3000 euro voor een trailer in goede staat van een paar jaar oud) Het prijsverschil met nieuw werd me eigenlijk te klein...

Na een laatste afknapper de knoop doorgehakt en besloten een nieuwe te nemen, waar ik al verliefd op was geworden toen ik bij De Boer in Pesse ging kijken.

Het is een Sluis WL1 geworden. Een witte, met rubber op de klep, vloer, onderste gedeelte van de zijwanden en over de scharnieren van de klep. gepolsterde stangen met panieksluiting, verlichting slot etc.. Een hele nette trailer, en volgens die man van een sterke kwaliteit. Ik hoop dat ik er heel wat jaren plezier van heb. In elk geval is hij niet te zwaar zodat we hem kunnen trekken met onze auto met mijn pony erin (heeeeeeel belangrijk) en over 1,5 jaar krijgen we een andere auto, die zwaarder is, dus dan kunnen we straks ook met een paard erin rijden (ach, dat duurt nog wel even Knipoog) Volgende week halen we hem op en dan kan ik hem eind september in elk geval mee nemen op "ponykamp" (weekendje rijden met vrienden in Drenthe)

Ook kunnen we dan makkelijker naar les. De weg ligt open dus tegenwoordig is het helemaal een ramp om bij de manege te komen en in de winter is het een heel end langs een niet/slecht verlicht stuk (bijna 3 kwartier rijden)

Mijn verzorgster zal dus ook wel erg blij zijn... Knipoog Lekker droog naar les en weer terug...

Sorry voor mijn lange verhaal, maar ik moest het even kwijt! Ben zo blij!!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 21:00

Waarom staat dit bij ITP?

Maar iig gefeliicteerd met je trailer. Haha!

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 21:01

als er nou een foto bij stond oke! maar nee

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 21:33

Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop! Ik hoor je d'r nu al zo lang over en eindelijk is het dan zover!. Kon je je wederhelft makkelijk overstag krijgen?

En, als ik me niet vergis (keek net op de website van de boer) dan heb je het over onderstaande trailer?

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 21:40

Proficiat
Nu kun je zelf lekker weg wanner je wilt.

Om precies dezelfde reden als jij beschrijft hebben wij een paar jaar geleden ook een nieuwe gekocht.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 22:03

Heerlijk zeg, een eigen trailer!!

Vandaag zag ik toevallig 'De Boer - Pesse' in de krant staan op een foto van een trailer op de voorpagina. Was alleen een niet zo fijne foto want trailer was losgeraakt van de auto op de snelweg en paarden waren gewond. Eentje zag je half in de trailer liggen, heel sneu.

Jemig waarom zet ik dit nou neer in je blije topic met een nieuwe trailer??? Heeft natuurlijk niks te maken met de trailer maar vond het zo toevallig dat ik net vandaag die naam had zien staan.

Veel plezier ermee, en goed aankoppelen dus Knipoog

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 22:14

Dit topic heb ik verplaatst, omdat het niet echt op ITP thuis hoort. Ik denk dat het hier beter op zijn plaats is.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 01:30

You lucky b-word you Knipoog
Hartelijk gefeliciteerd met je aankoop! Wij gaan ooit ook nog een trailer kopen, zal waarschijnlijk toch een tweedehands worden, omdat we geen nieuwe trailer-centjes hebben Lachen

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-02 08:30

Honeybee schreef:
Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop! Ik hoor je d'r nu al zo lang over en eindelijk is het dan zover!. Kon je je wederhelft makkelijk overstag krijgen?

En, als ik me niet vergis (keek net op de website van de boer) dan heb je het over onderstaande trailer?

Afbeelding


Dat klopt, dit is 'm.... (wel een iets nieuwere uitvoering)
Dat van in the Picture was een foutje Schijnheilig De computer deed een beetje raar en heb het toen bij nieuw onderwerp in verkeerde scherm gekopieerd Lips are sealed

Mijn wederhelft heb ik niet overstag gekregen. Hij is dus helemaal van mij maar moet er wel mijn hele (spaar)rekening voor plunderen. Tja, als je echt wat wil... Haha! Knipoog

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 09:23

Gefeliciteerd!!

Wij waren een jaar geleden ook van plan een 2ehands te kopen, maar dan had je er óf een die er niet uitzag, en erg opgeknapt moest worden, óf een hele dure.. Dus ook een nieuwe gekocht. En ja.. een PAARS/ROZE!! Haha..

Ik vind het een uitkomst hoor, geweldig..

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 11:44

Gefeliciteerd! Kun je 'm ook een beetje kwijt bij Geale op stal?
Iig fijn dat alles nu wat makkelijker te vervoeren is!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 14:40

Gaaf zeg!! Bof jij even, ik wil ook zo graag een eigen trailer...Ach wie weet, ooit..

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-02 21:44

Hai Nienke, ja hoor, niet onder dak, maar hij maakt een plekje vrij naast de kapschuur zodat hij uit het zicht staat. Misschien dat we er iets overheen kunnen hangen als bescherming ofzo, maar in elk geval heeft hij plek...