mini boktritje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-01 09:12

haaay gister hebben Marjolein ,Maaike en ik een mini boktritje gemaakt Anouk was ook mee.
Marjolein ging op Zeske ons tankje want zij is hoogdrachtig (nog 4 weken)dat is het Paard waar Dorine ook wel eens op heeft gereden en Maaike op mijn oude paardje Floor.
Ik zat zonder zadel op Charlotje en zo hebben we een rondje door de buurt gemaakt natuurlijk naar de bakker voor geplette roombroodjes Lachen(Anouk ging er bij het afstappen half op zitten!)Verder zijn we even langs de stal geweest waar Maaike op zaterdag gaat helpen.
Bij onze grote homovriend haha was errug gezellie vond ik zelf en arme Marjo was zoooooooooo zenuwachtig voor vandaag!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-01 09:40

t was echt super gezellig. En zeske is een enorm lieve grote tank. kreeg bijna hoogtevrees. de roombroodjes waren ondanks dat ze geplet werden erg lekker. en ik was inderdaad erg zenuwwwwwachtig. heb de hhele tijd tegen maaike gezegd dat ik of ging springen of ging schreeuwen. vondt maaike niet erg leuk volgens mij. maarja ooit ou zij hetzelfde gevoel hebben en dan mag ze ook bij mij komen springen en schreeuwen.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-01 10:47

Heel veel plezier vandaag.......en ik denk dat we er vanavond alles van horen "toch"!!!!!!!

groetjes van Jacqueline

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 14:13

jaaa t was echt wel leuk vrijdag!!! sorry voor mn late reactie maar was gister de hele dag drukdrukdruk en kon niet bokken.... afkickverschijnselen!!
Floor is echt een schatje!! *LOL* en ik vond luuk (goed geschreven?) ook errug leuk moet ik zeggen. en alle ijsjes die er stonden! alles was gewoon leuk!! en de geplette roombroodjes waren lekkel ondanks dat ze geplet waren. *lol*
hihi en lot kreeg nog een stukkie brood met jam!! vond ie wel vreemd... raar he?
maar t was echt supergezellig!