Odin 1ste in haar rubriek op de keuring.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Odin 1ste in haar rubriek op de keuring.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-02 19:03

Vandaag naar de keuring geweest in Heemstede. Eerste met Ycke in de ring en toen kwam ik Liesje4ever en Tasja en Vippie van bokt tegen.
Met ycke eerst mooi opstellen en rondje lopen enzo, toen moesten we heel lang wachten want alle veulens werden gekeurd. Toen kwam de uitslag: A-premie met 35 punten!! Vet goed dus.

Daarna met Odin geoefend en gingen we ff naar Nienke toe om te praten en Odin vond Tasja heel lief maar Tasja was een beetje slaperig. Toen ging Nienke meerennen om Odin wat actiever te laten draven, nou dat lukte wel!
Toen de ring in en opstellen voor de jury, en 2 rondjes gedraafd. Toen moest Gerda gekeurd worden en mocht Nienke Ycke vasthouden/meerennen. Toen kwam de uitslag: Gerda laatste...en Odin eerste in de rubriek 8 jr. en oudere merries met 37 punten en voorlopig model. We mochten ook door voor de kampioenschappen, Tasja mocht daar ook heen.
Maar we wonnen niet, iemand van de cruqioushoeve dacht ik.

Maar het was een hele leuke dag!

Jumpingmiepie
Berichten: 299
Geregistreerd: 22-12-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 20:01

was het leuk dag geweest

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 10:43

Hey wat ontzettend tof joh!!!
Wat zal jij trots zijn Party!!

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 10:59

super hoor eef.
Ik zelf moest eigenlijk met wodan nog mee lopen om te kijken wie ruinen kampioen werd,maar ik wist toch al dat wodan het niet werd. Daar had hij te weinig punten voor. en dhr van pommeren werd 1 en die v/d crucius 2de

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-02 21:24

Het is altijd wel iemand van de crucius die wint, maarja. Ik vond het toch wel netjes van Wodan dat ie een A kreeg!