ben je dan egoistisch of niet ?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

ben je dan egoistisch of niet ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 19:04

DE SITUATIE:

Een meisje, 16jaar heeft een fjord van 5 jaar. Heeft haar gekregen van dr vader. Ze woonde bij dr vader omdat ze ruzie had met dr moeder. Is nu weer ingetrokken bij haar moeder omdat haar vader te weinig voor haar deed.
Vader dreigde met de fjord te verkopen als ze zo bleef doen. Het meisje zei maakt mij dat nou uit en had tegen verschillende mensen gezegd ik heb er geen problemen mee e.d
Paardje is verkocht aan een kennis en die verkoopt m door.
Het meisje wordt door dr moeder in de watten gelegd heeft al een nieuwe computer met kabel gehad en krijgt binnekort een ander paard.
De vader van het meisje is helemaal overstuur van hoe zij dat heeft
kunnen doen

NOU VINDEN JULLIE DIT EGOISTISCH OFNIET ? ZULKE MENSEN VERDIENEN GEEN PAARD...

Ik kan er niet over uit....wat vinden jullie ?


nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 19:10

maare mondje dicht heh Haha! eigenlijk mocht ik niet tegen iedereen zeggen...maja jullie kan ik wel vertrouwen of niet soms Tong uitsteken

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 19:16

ik heb haar deel nog niet gehoord neej maar dr ouders zijn al een hele tijd gescheiden en ze is bij dr moeder weg gegaan omdat haar moeder haar haate en jah misschien had ik het verkeerd gezegd hij dreigde niet maar hij zei meer zo van :
ik verkoop summer wel want als jij zo tegen mij doet kan ik het ook (in de hoop dat ze het weer goed zouden maken)

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 19:37

FlairS schreef:
Je moet je kind niet chanteren met hetgene waar ze op het moment de meeste steun aan heeft.Een logische reactie is dat ze zegt dat het haar niet kan schelen dat die pony verkocht is.



Je moet je kind niet chanteren met hetgene waar ze op het moment de meeste steun aan heeft ??????????? Verward ?????????

Ze besteed helemaal geen aandacht aan die pony ze komt daar als die pony geluk heeft een paar keer in de week. Ze rijdt haar haast nooit en als ze rijd dan is het crossen en je pony verzieken...

En jah die ouders zijn raar bezig en dat kind weet ook niet meer wat ze moet daar hebben jullie gelijk in maar aan die pony besteed ze amper aandacht

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 19:40

eigenlijk mocht ik niet tegen iedereen zeggen !!!!!!!
daar bedoelde ze mee de mensen die met haar omgaan, die haar kennen die er wat mee te maken hebben....

en hier kent toch niemand haar en zou niemand ineens tegen haar kunnen zeggen van weet je wat ik nou gehoord heb ??? dat je pony te koop staat en dit en dat....

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 20:10

ja oke maar ik ken haar nu wel hoor en ze wordt echt niet boos dat ik dit hier neerzet en

jamylover!!! wat mij het intereseert ik heb haar pony heel vaak bereden wedstrijdjes mee gereden mocht m lenen voor ponykamp en zoals ik het nu bekijk vin ik het banketstaaf...

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 20:13

pinky_girl ik weet wel van de situatie af en ze heeft die pony al 3 jaar misschien wel langer en het klikte super alleen ze wilde nooit echt een fjord maar hun karakters klikken heel erg met elkaar heeft ze me zelf verteld en dat JIJ het erg fout vind jou mening maar ik denk dat jullie het verkeerd opvatten dat ik het niet aan iedereen mag vertellen maja laat maar....

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 20:51

oke ik wilde alleen julie mening weten en dat weet ik nu en nu kijk ik er ook anders tegen aan ik vond het eerst erg ego van haar maar ik zal nu haar reactie afwachten

pinky_girl wat zou je dan nog meer willen weten want ik snap m niet helemaal...
xxx Linda

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-02 10:01

Verzorgpaard PARDON ??? het is mijn verzorgpaar helemaal niet en zo zie ik het helemaal niet alleen het paardje heeft het zo goed daarzo heeft zelfs nog een fjordenvriendin erbij ze zijn haast een siamese tweeling dus het gaat mij meer voor dat paard zelf !!!

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-02 15:28

ik had 2 wedstrijdjes gereden dat is 1malig dusse wat ze met haar pony doet is haar zorg en ze moet zelf weten of ze m verkoopt maar ze speelt dr ouders tegen elkaar uit en het maakt dr nix uit dat dr pony wordt verkocht !!! DAAR GAAT HET MIJ OM !

Het meisje is een meisje met veel problemen rond dr ouders dus ze heeft veel aan haar hoofd ik dacht ook dat ze een goede steun had aan dr pony maar dat boeit haar nix...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lanoca, reina, Tinkermuts, Webding en 136 bezoekers