Wie weet..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LittleRose

Berichten: 2738
Geregistreerd: 18-04-05
Woonplaats: Flakkee

Wie weet..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-05 19:57

[i] Dat zei mijn moeder vanmorgen toen ik vroeg of ik een eigen paard mocht. Want ze was van het weekend ergens geweest bij mensen met een eigen bak en super sport paarden enso. Dus ik vroeg het weer, en had dus het antwoord verwacht NEEEEE. Ze vind paarden wel leuk hoor, maar te duur.
En ik had zaterdag wedstrijd en toen zei m'n vader ja ik ga wel een paard voor je kopen kan je oefenen ( want ik had nog maar 1 puntje nodig voor winstpunten Verdrietig )
Ook de nieuwe vriendin van mijn vader heeft vroeger zelf 14 paarden gehad en is nederlandskampioen springen geweest, en zou het aan de ene kant ook wel weer willen.
Komt denk toch niks van, maar is leuke gedachte Pling

CarinaR

Berichten: 11950
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Re: Wie weet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 20:04

spannend... ik mocht ook geen paard... en kijk is wat ik nu op stal heb... een schat van een draver

This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Re: Wie weet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 21:05

hier nog 1!!!! Twas meer een omkoop actie van mijn moeder anders had ik een jaar in the USA gezeten voor dat geld (en ietsjes meer)haha

Anoniem

Re: Wie weet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 21:44

Zelfs al komt er (nu) niks van, het is toch heerlijk om van te dromen? Knipoog
En misschien, heeeel misschien....

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Wie weet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 21:52

Wie weet ja.....
Ik mocht eerst nieteens op paardrijles omdat het te duur was, nu heb ik ineens een 'half' eigen paard!

_RobinA_

Berichten: 1423
Geregistreerd: 20-11-04
Woonplaats: Louisendorf (Bedburg-Hau)

Re: Wie weet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 23:35

Heey kei leuk!!! En wie weet he? Ik heb zelf ook heel lang moeten zeuren voordat ik mocht gaan rijden. (wel zeker drie jaar) En nu rijd ik ongeveer 4 1/2 jaar en ik heb al zo'n 3 jaar een eigen paard. Wat mijn ouders al helemaal verboden Knipoog (gekke ouders, ik kreeg altijd nee te horen op die vraag dus ik had het een beetje opgegeven, bieden ze het opeens zelf aan Haha! !!! tja, daar zeg je geen nee tegen Tong uitsteken )