M'n aller liefste vriendinnetje.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

M'n aller liefste vriendinnetje.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-02 20:28

M'n allerliefste vriendinnetje gaat naar de paardenhemel...

Ik heb vroeger een paar jaar een pony gehad.. ze was (en is eigenlijk nog steeds) m'n aller liefste vriendin.
Ik heb een ontzettende leuke tijd met haar gehad, maar ik heb haar toen wegens omstandigheden moeten verkopen.
Ik heb nog altijd contact met haar nieuwe baasje.

ik voelde me al heel de week niet lekker en was continu aan het denken hoe het met Nanka zou zijn... vandaag toch maar eens gebeld.
Het ging al niet goed met haar... last van haar achterbeen... Atrose Verdrietig
Nu blijkt dat ze in een half jaartje zo super slecht achteruit is gegaan dat ze haar helaas moeten laten inslapen Huilen Huilen Huilen

Dit is de zwaarste dag uit mn leven...
Ik mag nog naar haar toe...en mag er bij zijn als ze ingeslapen wordt, maar ik geloof niet dat ik dat ga doen.
Ik wil haar in mn gedachten houden zoals ik haar ken. Toen ze er nog lekker fris en vrolijk bij liep.
Nu kan ze bijna niet meer lopen enzo ...en dat wil ik niet zien.

De eigenaar van Nanka gaat op zoek of ze haar kunnen laten cremeren..ik hoop dat ze iets kunnen vinden.

Lieve Nanka ik ga je ontzettend missen...

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 20:36

Heel veel sterkte!
Lijkt me heel moeilijk zoiets, maar als het het beste is voor haar, is het goed dat die mensen haar inderdaad in laten slapen en niet nog eens verkopen aan iemand die er weer mee gaat rijden enz.

Ik zal aan je denken, kus voor je allerliefste maatje! Kusje

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 20:41

Lijkt mij ook verschrikkelijk moeilijk, en ik denk ook dat je straks liever terug denkt aan haar zoals ze geweest is.
heel veel sterkte!

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 20:49

Heel veel strekte!!!

Ik had ook een verzorgpony... een mini-shetlander.
Een bruin bont merrietje...
ze was gehandicapt...
Ze hadden verwacht dat ze de geboorte niet zou halen maar is uiteindelijk 4 jaar geworden... voor haar al een hele leeftijd!
Alleen het ging steeds slechter met haar en aangezien Angel een echte vechter was/is heeft ze op 19 juni 2002 een spuitje gekregen...
In het begin had ik het nog niet echt in de gaten maar nu begin ik haar steeds meer te missen... Verdrietig Verdrietig Verdrietig

Kort daarna is haar moeder ook overleden... waaraan weten we nog niet omdat ze 2 jaar geleden verkocht was...
Gelukkig zijn Angel en haar mamma (twiggy) nu weer bij elkaar en dat doet me goed... Het is zo ook beter voor Angel... Scheve mond

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-02 13:51

bedankt voor jullie lieve reacties