krijg nou wat! (bericht vorige eigenaar jamaica)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

krijg nou wat! (bericht vorige eigenaar jamaica)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-02 23:50

Op horses plaatste ik 2 dagen terug het volgende bericht:

"Haflinger uit Leidschendam"
Vorig jaar kocht ik in leidschendam een 2 jarige haflingermerrie (Lotte). Ik kocht haar van Bram de Lange, die haar 2 weken in zijn bezit had, en haar verkocht als zijnde 3 jaar oud. Na een jaar ben ik nog steeds op zoek naar de eigenaar VOOR bram de lange. Bram noemde har Lotte, weet niet hoe ze daarvoor heette. Ze heeft een brede bles, beide neusgaten indringend en een roze onderlip. Foto's via mail verkrijgbaar
------------

Promt lees ik zojuist een reactie van.... *tromgeroffel*
bram himself!

"De haflinger is gekocht bij Stigter uit Nieuwkoop. De haflinger is aan mij verkocht als 3 jarige, maar later na de keuring die jij hebt laten uitvoeren bleek ze 2 jarig te zijn. Contractueel heb je vast laten leggen dat ik de haflinger terug zou nemen, maar je hebt ervoor gekozen om haar te houden. Verder was er niks mis met de Haflinger, behalve dat de hoeven wat kort waren. Dit kwam omdat de paarden bij de handelaar zonder beslag op de weg werden bereden. Ik hoop dat jij meer geluk heb met het achterhalen van de "geschiedenis" van de Haflinger, want het is mij nooit gelukt. Bram"

Mijn reactie (ben netjes gebleven toch????)

"Bedankt voor je bericht. Ik hoop hier wat mee te kunnen. Met "lotte" gaat het na een jaar super. Ik had haar terug kunnen brengen naar jou, aangezien ze in weze afkeurd was voor een 3 jarige (daar ze 2 was). Ik heb er mijn redenen voor (waarvan ik het verder niet nodig vind hier verder over uit te wijden) om destijds te besluiten haar te houden."


Wat ik erg jammer vind is dat ik ervan in de veronderstelling was, dat er "pas" 2 weken wat mee gedaan werd. Wat ik uit Bram zijn bericht haal werd er bij Stigter ook al mee gereden......

Afijn, ik kan IETS verder met mijn zoektocht!


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 10:05

Jippie, destijds heb ik mijn adres gegeven, hij zou wat foto's toesturen incl naam enzo waar hij haar vandaan had. Dit is echter nooit gekomen.
Daarbij blijft het allemaal een vaag verhaal

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-02 12:26

tja, het is maar wat je netjes noemt.
Verhaal is nu ineens anders dan toen ik haar kocht (toen zou ze net bekapt zijn, en net iets te kort bekapt zijn.

Tnx voor felicitatie, net 2 puntjes te weinig voor een 1e premie...

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-02 21:25

zie vvdd


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers