vandaag naar Schoorl geweest + ongelukje:x

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

vandaag naar Schoorl geweest + ongelukje:x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-02 20:11

vandaag zijn marieke en ik naar schoorl geweest me de paarden!
we mochten de trailer van marjolein(Isis_Lover) lenen (wij heben een 1½ paards trailer)dus zijn we naar schoorl geweest
we hebben echt heel lekker gereden was echt heel mooi daar tot dat...
ze weer in de trailer moesten Lips are sealed carolien kon d'r gewoon in maar toen werd ze gestesst omdat ze kelly niet meer zag en we waren vergeten in de stang de pinnetjes te doen en ij knalt die pinnetjes eruit en ze stond vast dus is me halster overleden (kan nog wel gemaakt worden Schijnheilig ) nou over nieuw wou dat stomme beest de trailer niet in Boos! heeft mariek het hele parkeer terein afgezocht of er nog iemand was die een tou bij zich had gelukkig was er een man die een touw had Haha! en hij was ook zo vriendelijk om te helpen dus kelly eerst kelly steigeren Boos! later toch gelukt Lachen toen carolien nog Bloos nou dat ging toen wel wat sneller want kelly stond er al in Cool hehe ze stonden er eindelijk in op naar huis hadden we weer pech de auto dee het niet echt goed in versnelling 2 en we hoorden een raar geluid wij naar de kant stond er zo'n stomme auto Boos! wij *krassss* langs die auto *oeps...* nou kwam de eigenaar naja marieke d'r adres op gegeven marieke helemaal overstuur... kwam er weer zo'n l*l die zich er mee moest bemoeien het was wel aardig hoor maar die auto stond dus niet goed in het parkeer vak.. hij zat tegen die vrouw te z**ken nou nog erger moest de politie er bij komen *zucht* uur w8 voor die politie er eindelijk was *zucht* caro dee ff een plasje spuit zo onder die klep een bende pis.. Haha! politie kwam.. nou het was gewoon simpel schade formulier in vullen.... was heel makelijk Frusty maar wat nou het probleem voor marieke was dat de trailer van me vriendin is en in het spatboord zaten deukies toen we thuis waren heeft de vader van marieke de deukies eruit gehaald Lachen maar toen we bij marjolein kwamen was het helemaal niet zo erg *wij op gelucht!* Haha!

nou dat was ons avontuurtje wel weer ff Bloos Haha!

maar in de duinen is het echt tof!!! Kwijl


_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 11:22

hihi
wij gingen ook in ren galop door het zand heen (was erg zwaar voor caro Knipoog *hijg hijg*)

ja volgende keer ff goed afspreken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, BranwenGC, katha, Lanoca, MairiMacBran en 151 bezoekers