Ik ga weer aan het paardrijden :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Ik ga weer aan het paardrijden :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-02 18:38

Ik ga waarschijnelijk weer 1x in de week lessen bij de manege waar ik ben begonnen met paardrijden...

Ik kan kiezen uit 3 maneges;
1tje waar mijn zusje heeft gereden, heel gezellig maar pony's zien er slecht uit en er wordt ook niet echt super goed lesgegeven.
Op die andere manege heeft Jerai een tijdje gestaan die ik toen reedt, toen Jerai naar een andere stal ging zou ik met Jerai stoppen en is daar gevraagd naar mijn adres voor als ze nog een verzorgster zochten, adres heb ik niet gegeven want ik had het niet zo naar m'n zin daar... ik had wel snel veel vriendinnen maar met de eigenaar en zijn dochter kon ik absoluut niet overweg, ik had echt het idee dat ze me overal volgden of ik alles wel via de regels deed en altijd was er wel wat te zeuren Gaaaap Met de eigenaresse kon ik wle goed opschieten Lachen
En dan de manege waar ik begonnen ben met rijden, het staat bekend als een kakkersmanege met verwaande mensen maar ik heb er 4 jaar gereden en het ontzettend naar m'n zin gehad. Kon met iedereen goed opschieten en kakkers en verwaande mensen...? Geen last van hoor, het is een nette manege maar de mensen vallen echt wel mee. Er wordt goed lesgegeven en er staan leuke pony's.

Jaja Nikki wordt weer een manegemeisje Haha!
Geen buitenritten meer, niet meer lekker doen wat je wilt... maar luisteren naar de juffie Clown
Als ik de mogelijkheid krijg om een eigenpaardje te gaan rijden, dan doe ik dat ook zeker wel, maar tot die tijd hou ik het lekker bij de manege Lachen

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 22:31

ook leuk toch? heb je op dit moment geen een bijrijd pony/vz pony?

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 22:43

rij je nooit meer op Charmotte? kun je haar niet meenemen naar de les?

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-02 09:47

Charmotte doe ik (tijdelijk?) niet meer, ik vermoed dat iemand anders haar ondertussen verzorgt maar ga deze week (misschien morgen) ff langs.... En als ik haar nog wel deedt; sinds ze Bucephala heeft gekregen (haar veulen) is ze heel erg achteruit gegaan ze is ookal begin 20 dus met haar naar de les zou dan zo en zo niet kunnen Verdrietig

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 10:07

Fijn Charmotte dat je weer gaat lessen. Veel plezier. Knipoog

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 16:58

In manege lessen rijden kan heel leuk zijn hoor. Ik rijdt nu dus ook niet op Barley maar wel met Britt in de manegelessen en als ik zin heb op zondags. Maar de lessen blijven gezelliger. Ook omdat ik samen met mijn moeder en mijn vriendin in de les rijdt. (mijn schoonzusje rijdt ook vaak mee)We ouwehoeren altijd genoeg.

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 20:01

mijn pony is ook begin 20.. dat gaat nog perfect Knipoog
jammer dat ze zo achteruit is gegaan..
mocht je op een gegeven moment charmotte niet meer komen verzorgen dan?

sharief
Berichten: 853
Geregistreerd: 18-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 22:08

He leuk dat je gaat rijden. Is wel wennen ja, sinds ik Sharief niet meer heb had ik weinig gereden maar rijd nu een jaar manegelessen en dat is ook prima!
Zou je niet voor de "kak"manege kiezen? Als ik zo begrijp had je het daar het meest naar je zin en je omschrijft het zelf ook; daar had je weinig last van de "kak"
Veel plezier in ieder geval! *LOL*

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-02 12:32

marfiek schreef:
mocht je op een gegeven moment charmotte niet meer komen verzorgen dan?


Normaal als ik bij de wei aankom en ik roep Bucephala (haar veulen), dan komt ze hinnikend aangalloperen Lovers Ik kwam bij de wei aan, maar geen paarden....
Ik de eigenaar die avond gebeld en hij vertelde dat ze voor een tijdje naar een andere stal waren, voor Bucephala zodat ze tussen jonge paarden staat.. Hij was vergeten mij te bellen want hij had het druk en zat in het buitenland, wat ik best banketstaaf vond aangezien ik er een halfuur over fiets Gaaaap
Maar hij zou mij bellen als ze weer terug waren en ik dus weer kon komen.
Na een tijdje had ik nog niks gehoord, dus ik ging maar eens langs.... Maar nog geen paarden....
Ik ga er deze week nog een keer langs en dan ga ik toch eens bellen....