Instructeur én broertje...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-01 15:04

Gisteren op de manege was er les van de vereniging, waar ik normaal met Pie in reed. Ik was er dus wel, en hielp een meisje die eraf gevallen was, verder les kijken, dat soort dingen.
Ook mijn instructeur had ik inmiddels alles verteld. Hij kent de eigenaresse en kan niet zo goed met haar...
Na de les aan de bar heeft hij een half uur lang op allerlei manieren tegen mij zitten zeggen dat ze nooit meer zo'n goeie verzorgster krijgt als ik enz... dat ik blij moet zijn dat ik er weg ben ook al is het niet leuk voor Pie...
Mijn instructeur is altijd al een open boek voor mij geweest, was een soort broertje waar ik goed mee kon, en nu bleek weer eens wat een lieverd hij is.
Hij wilde later wegrijden in de auto en ik vroeg hem zijn hoofd richting raampje te brengen, zo schuin, ja goed zo...
Kreeg hij een kusje op z'n wang. Een heel ander kusje dan van vele kwijlende jonge amazones die een jonge goeie instructeur wel zien zitten.
Dit was een dankbaar kusje.
Voor altijd: zijn zusje.
Dorine.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 15:08

*LOL*
Ohoh ik moet altijd weer lachen (en toch ben ik stiekum ontroerd) hoe jij die dingen verteld....
Hoe open en eerlijk je bent.
Ik zou er niet eens opkomen om zo'n voorval hier neer te zetten...
Maar jij, jij deelt het gewoon met ons.
Gelukkig dat iedereen achter jou staat!
Succes met het vinden van een nieuw verzorg paard...
Groetjes Petra

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 15:12

Nou als je bij mij in de buurt zou wonen zou ik het wel weten (oeps sorry Karin).

Je moet een boek schrijven je kan zo leuk vertellen.

succes

Gr Pris

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 15:17

Ja je kan dingen echt zo goed verwoorden, daar moet je trots op zijn!

Ineke2

Berichten: 33107
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 15:18

Jij bent altijd zo lief Dorine! Weet niemand op de manege een verzorgpaard voor je? Ik hoop dat je snel weer een paard liefde kan geven Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 15:20

Vind ik ook!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 15:35

Niets aan toe te voegen... jij bent zo open en eerlijk over je gevoelens, Dorine!

Enne Pris... ik vergeef je die opmerking natuurlijk! Lachen

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-01 17:54

Bloooooooooooosssssssss thanks..... Bloos !
Zometeen ga ik uit eten met mijn mannetje:
zomaar omdat het wel spannend was vanmorgen met die mevrouw van de kinderbescherming en omdat wij het wel zien zitten, grijnz...
Over gevoelens gesproken: helemaal niet moeilijk hoor om dat met jullie te delen. Ik pleur het gewoon op het computerscherm in de hoop dat iemand het ooit leest. En waar kun je het dan beter neerzetten dan op Bokt, waar ontzettend veel paardengekken langskomen die ook nog eens hardstikke lief zijn Kwijl ?
In gedachten smul ik al van vanavond... es kijken welk restaurant het wordt... En natuurlijk slakken met kruidenboter. Of dit keer gebonden soepje vooraf? Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken
Doei! Dorine.

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 20:14

slakken ieks, nee dan maar soep, en natuurlijk lezen wij bokkers je verhalen, daar hoef je niet eens op te hopen, dat staat vast. ik wens je ook veel succes met het vinden van een verzorgpaard, ach nog even en het nieuws verspreid zich dat je weer "vrij" bent en dan vechten alle paardeneigenaren om je *LOL*

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 20:51

Dorine, wat een schat ben je toch. ga nog maar even door met blozen!! Weet je broertje geen leuk paardje voor je?? Lovers

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 20:55

Zeker weten dat jij heel snel weer een leuk paard vindt Knipoog Wie wil nou niet zo iemand als jij bij zijn paard? Lachen

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 21:37

Ik denk dat jij ooit nog wel een verzorgpaardje kan vinden. Je bent echt heel erg lief!!!!!! Pling