Naar de kliniek en sensationele terugreis

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 12:13

112... Meid toch!
Wij hebben ook midden op de snelweg (2 snelwegen komen bij elkaar wij komen van links, moeten naar rechts, precies ervoor gebeurde het) een klapband gehad. Schrok me t leplazerus, 2 moeie paarden erin, en dan over een snelweg zeilen, naar rechts, naar de vluchtstrook. Moeilijk punt, uur op de wegenwacht gewacht. Maar oh wat waren wij blij dat die vent met zijn krik kwam en de band verwisselde... In de regen, en de paarden deden niets. Prompt een jaar later weer, in t zonnetje, lekke band, ander punt, lekker bij een wegrestaurant, 1,5 uur moeten wachten... Sindsdien hebben we zo'n vrachtwagen krik in de auto liggen, zo'n hydraulisch geval, doe-het-zelf...
Overigens zijn wij al járen lid en blijven lid vanwege de 'service'. Uur wachten is niet fijn, maar wat moet je zonder zo'n man die even trailer met 2 paarden erin optilt, bandje verwisseld als je dat zelf neit kan? Ik heb overigens dik 20 minuten op de ambulance moeten wachten toen ik in maart van Voltrack af gedonderd was... Kennelijk normaal ofzo, wel super balen, stel dat je daar dood ligt te gaan, getver!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: RenateHidden en 113 bezoekers