Wildroosters

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-01 21:43

Hai Allemaal,
Ik las van de week zoiets vreselijks in de krant, er is een pony verongelukt die vast kwam te zitten in een wildrooster en beide achterbenen brak. Verdrietig Zo zielig zeg!
Ik ga altijd in Drente op ponykamp en dan kom ik ze ook tegen, echte klote dingen.
maar ik heb ook vaak meegemaakt dat die hekken ernaast het erg slecht doen!
Bah..ik werd er helemaal naar van toen ik het las, er stond zelf een foto bij van dat paardje en dat meisje. Dat vond ik eigenlijk een beetje gruwelijk..dat meisje was totaal overstuur en dan een foto maken! Boos!
Ik hoop dat mij en Iowa of Tip nooit zoiets hoeft te overkomen...

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 21:48

Tja dat is ook erg... Mijn vader zit bij de vrijwillige brandweer en moet regelmatig paarden uit wildroosters knippen...
Vandaar dat ik dus nooooooit over die dingen heen ga.

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 21:49

Ik heb het stuk ook gelezen. Moet eerlijk zeggen dat vaak het onderhoud aan zulke hekken vaak nalatig is. Echter in het zelfde stuk stond ook dat de manege eigenaar het verboden had om over het rooster te stappen, want het hek was goed. Maar ja dat is achteraf geklets, weet ik. Maar het blijft verschrikkelijk! De eigenaar van het paarde vraagt er ook niet om. Maar zo zie je maar dat tijdens een buitenritje ook van alles kan gebeuren..
Indien hier iemand diegene kent die hier bij betrokken was, wens haar maar sterkte.

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 21:50

Aaah, daar moet je toch niet aan denken. Gelukkig hadden we het op het ruiterexamen gehad. Dus ik zal de kans nooit lopen om te denken, ooh, kan wel. Gewoon nooit doen!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 22:22

Ja, was hier in Drenthe hè? Ik hoorde het via via.
Dat is dus iets wat ik nooooooit zal doen, over een wildrooster rijden.
Vroeger met de haf met z'n grote poten wel ( van die schapenroosters) maar mijn migaatje..no way! (niet dat ze er uberhaupt over zal durven oid)