vanavond om half 11 op SBS 6 + Photo's van Dennis !!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-01 19:21

Daar kom je mij waarschijnlijk tegen met Tammy in een kroeg in Hoorn. Ik sta er belachelijk op weet ik zeker maar het was wel leuk.
Met Dennis 4e geworden met de keuring. Met bestgaanderijpony liep d'r iemand te zeuren dat Dennis gevaarlijk was en die heeft er voor gezorgt dat ik niet mee kon doen aan de mini-hemdenrace en het rondje kroeg.
Daisy(m'n nichtje) was met Tammy mee en die had geen prijs bij de keuring en best gaand. De mini hemdenrace heb ik op Tammy gedaan omdat ze niet zonder zadel drufde en dat was verplicht. Rondje kroeg heeft zei eerst gedaan en daarna ik nog. We liepen voor aan en zijn afgeslagen en achteraan weer aangesloten. Er waren veel pony's die d'r niet in durfde maar Tammy vond het prachtig. Binnen waren nl. suikerklontjes, sinas en cola(haar lievelings dingen).

XXX
Ciska

_________________
Verstand op NUL en nadenken!!!!!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dennis op 2001-07-19 18:22 ]</font>

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 20:03

Goed gedaan hoor, ik ben trots op je !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 20:11

O, wat gaaf, dan ga ik zeker kijken! je komt toch zeker niet alle dagen op tv Party!!

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-01 20:17

Mij kan je bijna niet zien hoor. Met m'n cap op en een hele natte half beslagen bril(die rot dingen beslaan als je van het koude buiten naar het warme binnen ga, vooral als het nat is). En half verzopen op een verzopen Tammy-pony. Maar dat maakt het niet minder leuk. Ik had ook nog een glas sinas gekregen dus die had ik ook nog in m'n handen.
Misschien komen er nog foto's van vandaag op bokt(als de scanner het gaat doen).
XXX
Ciska

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 22:44

jaaa ik heb je net gezien in de kroeg gaaf hoor!! met je paardje een zwarte tammy stond onder siska en tammy fout geschreven he die S ? echt heel gaaf waar was het precies van ?

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-01 09:17

Het was de hoornse pony parade. En m'n naam was fout geschreven. Ze hadden in het interview gevraagt naar m'n naam en hoe de pony heet en nog wat dingen. Maar dat is er uit geknipt gelukkig. Het was een enorm kabaal op de achtergrond dus ik verstond die man telkens niet.
Hebben er nog mee mensen gekeken? Ik wil wel graag reacties!
XXX
Ciska

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 14:35

'k Heb het gezien! Echt wel lachen! Zo'n klein zwart geval. Kennissen hebben een Fries die Tamme heet, moest ik meteen aan denken. 'k Zag hun al gaan!!!

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-01 16:10

De foto's zijn prachtig geworden. De scanner doet het jammer genoeg (nog) niet. Op sommige foto's staat Dennis echt als stamboek hengst voor in een folder ofzo. Hoofdstelletje zonder neusriem, kettingtje onder z'n kin en EEN ONWIJZE KOP D'R OP! Ook een aantal foto's waar hij dom op staat te springen omdat er een interestante merrie ofzo lang kwam. Er is ook een foto waar hij net met 4 benen van de grond kwam. Ziet er best lollig uit. Het zijn echt foto's waar door iedereen verlieft zou kunnen worden op hem. Echt super!
XXX
Ciz

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 17:23


Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 17:25

poging 2 ![img]../upload/814/dennis.jpg[/img]

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 17:25

[img]../upload/347/dennis.jpg[/img]

deze zie je gelijk

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 17:35

En nog 1 met Ciska ![img]../upload/814/dennis2.jpg[/img]

snellejapie
Berichten: 1
Geregistreerd: 14-04-05

Re: vanavond om half 11 op SBS 6 + Photo's van Dennis !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 18:42

misschien wel een beetje late reactie. ik ben snelle japie, een minishetland hengst. als hengst breng ik graag merries in verlegenheid en dus ook wel eens mijn baasje. mijn baasje is jarenlang naar de ponydag in hoorn geweest, en heeft nooit een hengst (mij dus ook niet) meegenomen. dit om enkele redenen: ponydag hoorn is geen officiele keuring/gaat niet van een stamboek uit. het is een dag vol vermaak voor de deelnemers/ ponies en de bezoekers. daarbij is van belang dat het VEILIG is. er kan nog zoveel politie staan, tegen slaande ponies/paarden kunnen zij niet op. er staan niet voor niets dranghekken. aanwezige hengsten kunnen zelf vervelend worden door de vele al dan niet hengstige merries en ze kunnen er ook nog eens voor zorgen dat de merries vervelend worden. mijn baasje heeft er persoonlijk wel eens voor gezorgd dat er hengsten van deelname zijn uitgesloten, maar dit natuurlijk niet zonder geldige redenen. verder veel succes gewenst met de fokkerij, want daar zijn hengsten natuurlijk niet ongewenst (zelfs nodig, ik kan het weten). groeten van snelle japie

Belker

Berichten: 15301
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Re: vanavond om half 11 op SBS 6 + Photo's van Dennis !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 18:49

Oud topic. Slotje.