Vandaag is de GROTE dag!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Vandaag is de GROTE dag!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-02 10:48

Vandaag gaat iemand kijken of ze fred voor mij kan kopen!! Alles zit tot u toe mee!! Ik heb stalling, met korting omdat het fred is, mijn instructrise heeft aangeboden om hem voor me te kopen en natuurlijk de toestemming van mijn ouders! Nu maar hopen (heel hard hopen!!!!) dat de boer hem wel wil verkopen!! En dat hoor ik dus vanavond..

Ergens ben ik zo ontzettend bang dattie het niet doet.. Want, waarom zou ie.. Het is een goed paard, een fries en tsja.. anders moetie weer moeite doen om een nieuwe te kopen..

Overigens heeft hij de paarden niet voor zichzelf mar voor de verzorgers... Het is een ontzettend raar mannetje en zo staat ie ook bekend in het dorp..

Als de verzorgers die er voor gezorgd hebben dat wij niet meet mogen komen er niet waren, had hij hem cker weten verkocht.. Maar ja, das de enige reden die ik zou kunnen verzinnen om hem niet te verkopen! Het si en blijft een rijke gierigaard, die elk centje dattie kan krijgen graag aan neemt!!

Nou ja.. je snapt, ik zit ongeloofelijk in de stress.. Je kan het vergelijken met het verlossende telefoontje of je je examen hebt gehaald...

Onderschriftloos :Y)


SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-02 11:20

jaaaaa zodra ik het weet horen jullie het gelijk.. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik hier tranen met tuiten deruit gooi...

Onderschriftloos :Y)

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-02 21:38

ooooow, zw heeft nog steeds niet gebeld!! Ik zit hier egt ongeloofelijk in de stress!! BEn bang dat ze vandaga helemaal niet meer belt.. Nou wete ik nog nix en dan hoor ik het pas morgen avond?! pfoe zo lnmag kan ik niet wachten hoor!!

Onderschriftloos :Y)


SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-02 12:47

het was dus de bedoeling dat iemand hem voor mij zou kopen jah.. Daarna zou ik hem zo;n beetje weer van haar overkopen.

Maar gister werd ik gebeld en de boer wil hem absoluu tniet verkopen.. Voel me egt zwaar kl*te en heb de hele avond lopen janken.. Voorlopig weet ik ff niet wat ik moet, aangezien ik hem egt heel erg mis.. Maar ik hem ook niet meer mag zien..

Onderschriftloos :Y)

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-02 16:43

ja?? pinky kan je me asjeblief vertellen hoe je dat hebt gedaan?

Onderschriftloos :Y)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, RenateHidden en 92 bezoekers