Ik heb vandaag weer op een paard gezeten!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Ik heb vandaag weer op een paard gezeten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-02 21:04

Hoi hoi,

Ik moet dit even kwijt.
Binnen 1 week heb ik 2 super paardjes uitgestapt, ik ben absoluut niet een held wat rijden betreft.
Maar ik mocht afgelopen vrijdag Esther uitstappen dat is een 15 jarige merrie die vroeger z + 6 gesprongen heeft ze kan heel erg koppig zijn, maar ze was heel erg braaf Pling .
Zo blij ik was niet eens bang.

En vandaag mocht ik Kimberly uitstappen dat is een vrij groot paard, wel heel lief maar ze is wel de baas in de kudde ( nou ja na Eshter dan,dat is haar mams). Ook z + 6
Maar ik was helemaal niet bang en Thea (zit hier ook op bokt) gaf me wat aanwijzingen, wat niet helemaal goed ging (ik moest weer wennen om teugels in mijn handen te hebben Haha! )
Maar de beugels waren net wat te kort voor mij, dus ik kon mijn lange stelten niet goed kwijt.
Maar ik vond wel dat Thea aanwijzingen gaf waar ik wat mee kon, plus dat ze me uitleg gaf hoe ik beter op het paard kon zitten, waardoor het ook lekkerder zat.

Bedankt Thea en bedank Sonja ook maar even.
Zo is het leuk om voor groom te mogen spelen Haha! Knipoog .

Veel liefs Adriana



Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-02 10:44

Ja ik denk misschien wel dat je gelijk heeft, maar de vaste ruiter van Kimberly zei tegen me, dat er heel veel positive dingen kunnen gebeuren in 2 jr daar ben ik heel erg blij om.
En als Thea vaker meegaat, leert het ook weer sneller Lachen

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-02 11:12

Ik reed sporadisch, ik vond het wel heel leuk, maar ik vond mezelf nooit goed genoeg, ik heb heel lang op een fries gereden, dat was een geweldig beest, maar helaas heeft dat feest niet lang geduurd.
En ik zou lessen gaan volgen met een draver , alleen dat paard is kreupel.

Ik heb eigenlijk niet echt een antwoordt op de vraag waarom ik zo bang ben, een beetje raar.
Maar ik was nu totaal niet bang, dus misschien dat het langzaam begint te slijten!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: criollo_yess, hoogendroog, Jorissie, mmajar, Pommier en 46 bezoekers