auwwww

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-01 21:11

Vandaag bij Motje en Boesje geweest.
Boesje wordt echt een ondeugentje nu. Alles onderzoeken enzo.
Als ik bij de stal bezig ben komt ze naar me toe, ik was bezig met iets met de staldeur, en zat dus gebukt. Boesje snuffelen enzo, beetje happen, gewoon proeven denk ik? Dus ik liet het toe, maar opeens had ze me goed beet, dan heeft ze nog geen tanden, onder heel klein beetje geloof ik? Maar ik voelde het wel. toen begon ze weer met haar voorbeen op me te slaan, ik toelaten... Opeens sloeg ze 2x keihard!!!! Auwwww!!!!!!! Eg sow pijnelijk!!!! Zo'n klein beentje.... Maar precies op m'n enkel... AUWWWW!!!!! Nu moet ze eg wel beetje voorzichtere zijn hoor....

Maar wel grappig beestje...

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 21:19

Dat is niet fijn. Verdrietig
Maar niet alles toelaten hoor!!!!Dan gaat ze er mee door en later doet het nog veel meer pijn.

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 21:22

waarom laat je dat toe, dan leert ze dat het mag, ze mag het bij voorwerpen wel doen maar niet bij mensen, als je het nu toelaat leer je het haar straks veel moeilijker af. ze mag niet met er beentje naar je schoppen, en ook niet nieuwschierig happen, later mag ze het ook niet meer.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 21:24

Dat deed het veulentje van Parva ook (is nu groot en gaan weg binnen kort Verdrietig )

En het ging van ach wat lief en een beetje happen, beetje slaan...ja, zon veulentje kan je ook niet straffen he Lachen

Maar toen hij een jaar was was het een vies kreng..nu issie omgeschoold en (gelukkig)weer een lieffie Lovers wel heeeel nieuwsgierig Lovers

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-01 21:26

Bij vraag maar raak forum had ik gevraagt of ik het mocht toelaten, en dat mocht wel?!?!?!?! Want ik drukte haar beentje altijd al weg.... Maar misschien heb ik het verkeerd begrepen ofzo? En wat moet ik doen dan als ze hapt? Gewoon haar neusje wegduwen? Ik ben niet z'n iemand van: Ach doe maar hoor, ik vindt het zielig om nee te zeggen.... Zo ben ik eigenlijk helemaal niet, meer het tegenovergestelde: Nee is nee, en blijft nee.
Dus niet meer toelaten?

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 12:36

niet toelaten en als een veuel je schop wel sraffen in de kudden wordt ie ook gestraft!!!!!!
anders krijg je straks gevaarlijke paarden van die gemene rotzakken maar niemand vraagt zich af hoe dat ooit komt

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-01 21:48

Oke!
Vandaag was ze dus weer zo bezig en steeds weggeduwt, en ze ging maar door... Wat een drammetje!! Hier krijg ik dus echt nog veel mee te doen.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 23:36

Hou eens in de gaten hoe ze elkaar bestraffen, vaak bestraft de moeder (in dit geval vanwege de leeftijd het meest herkenbare) door een kneepje in de hals en weg sturen. Moeilijk om zo uit te leggen maar werkt ook bij enter hengsten, Lachen dat slaan met het voorbeen is beetje overheersend gedrag, je ziet het hengsten doen voordat ze gaan trappen en ook ruinen die zich hengst wanen *LOL*



_________________
<FONT COLOR="white">*Experience: something you don't get....until after you need it.*</FONT>
<FONT COLOR="purple">[img]../upload/19/925.gif[/img]*Moderator Verslag van de Dag*</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: orri op 2001-08-19 20:16 ]</font>