Paard ernstig gewond....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laika

Berichten: 3208
Geregistreerd: 05-02-02
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 18:07

Jeetje Ozzie, het lijkt wel een horrorfilm. Ik zit hier gewoon met kippevel. Wat moet dat vreselijk zijn om dat mee te maken. Je kan volgens mij zeker gaan praten met die eigenaar van het paard. Natuurlijk voel je je schuldig, maar jullie kunnen elkaar tot steun zijn. Laar haar weten hoe je je voelt. En zeker de eigenaar van de honden aanklagen. Je mag nergens je hond onaangelijnd hebben, dus dat leverd hem minimaal een bekeuring op. Daar hebben jullie helemaal niks aan, maar hij moet ook minimaal aansprakelijk gesteld worden voor de medische kosten die er nu zijn. Ik hoop dat het met Xander toch allemaal nog goed komt en dat jij en de eigenaresse er samen een beetje uit komen om elkaar te steunen. héél veel sterkte en hou ons een beetje op de hoogte van hopelijk het herstel van Xander en uiteraard jezelf.

If your feet smell and your nose runs - you're built upside down.


Laika

Berichten: 3208
Geregistreerd: 05-02-02
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 17:48

Wat een fijn bericht! Die rare stand van het been, komt dat door het tekort aan huid of de schade aan de pezen? Omdat ik begrepen had dat het bot niet gescheurd of gebroken was. En wat fijn voor je dat je in ieder geval, al is het dan met wat schuldgevoel de eigenaresse gewoon aan kan kijken. Kunnen jullie elkaar een beetje door deze narigheid heen trekken die waarschijnlijk nog een poos zal duren voordat Xander is genezen en alle formaliteiten eromheen afgehandeld zijn.
Heel veel sterkte en ik duim met de rest mee voor jullie!

If your feet smell and your nose runs - you're built upside down.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esperanza, Lalladidoo, laura22, Poety, tienus63, xdesix en 46 bezoekers