Paard ernstig gewond....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 15:48

Hoe kon die man zo gek zijn om zijn honden los te laten terwijl hij ze niet onder controle had?!?!?! Verrekte achterlijke banketstaaf! Ik neem aan dat er volop getuigen zijn, misschien is er iemand die weet wie die man is. Hij moet vervolgd worden en opdraaien voor de kosten! HIj moet leren dat mensen recht hebben om op straat te komen, OOK met paard! En hij moet ook zijn eigen verantwoordelijkheid leren! als ik erbij had gestaan dan had ik hem..................!!!!!!!!!!!!!!

De hond is de betere mens


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 16:09

Die man verliest VET! honden moet je aanlijnen, daar komt hij niet onderuit.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 09:59

orri schreef:
Voor hetzelfde geld hadden ze een wegrennend kind gegrepen, mijn paard durft niet eens langs niet aangelijnde honden.

Dan zegt die vent tegen zo'n moeder misschien ook wel "Ben je helemaal gek om hier met die kinderen te komen!" Want hij vindt kennelijk dat hij het alleenrecht heeft om ergens te komen.

Ozzie, je moet die vent aanklagen, hij moet opdraaien voor de kosten en al het leed!

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 12:31

Jammer dat die hondeneigenaar nu niets leert, en dat hij de volgende keer best WEER slachtoffers onder paardenmensen kan maken omdat jullie hem er zo gemakkelijk van af laten komen.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 13:51

Ik hoop eerlijk gezegd dat die honden niet zakken, het is de schuld van die eigenaar, laten ze die dan maar afmaken. En hij moet opdraaien voor de kosten. Hou je ons op de hoogte hoe het afloopt?

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 14:26

Annechien schreef:
Ik dacht ook dat honden afgemaakt moeten worden als uit niets een dier of een mens aanvallen en grijpen. Ze hebben nou bloed geproeft en de kans is zeer groot dat ze het weer doen. Wij hebben altijd gezegd dat als onze hond iemand aanvalt en bijt dat ze een spuitje krijgt hoe moeilijk dat ook is. En om eerlijk te zijn, hoop ik dat die honden ook afgemaakt moet moeten worden. En sterkte met Xander


Typisch dat mensen toch altijd weer vrijuit gaan in de ogen van sommige mensen he. Dan koopt die zak toch gewoon weer andere honden die ook weer vals worden? Weet je wat? laten we de hele hondenpopulatie uitroeien!

De hond is de betere mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bellieee, Eepie, ElviSiaBijou, ikkedus, Kloesje, LuckyReining, merrylegs, Myrkvi en 148 bezoekers