Ik heb een monster!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Ik heb een monster!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-02 11:01

Haha!
Mijn Joop is écht gek! Gister weer naar t bos, Voltrack was niet lekker (last van n schiefel waarschijnlijk), dus ik was extra voorzichtig. In t bos is (of was inmiddels) een introkamp van de Universiteit Utrecht. Al een week zijn ze daar bezig om bomen om te zagen (amerikaanse eik en amerikaanse vogelkers, heel goed werk), Joop vindt dat reuze spannend, eerst wou hij het bos niet in (ze zaten allemaal op de grond rond een boom te zagen, doodeng natuurlijk), dus hij was gelijk wakker. Oortjes erop en met enorme stappen er uiteindelijk langs. Toen in draf de heuvel op, heel gaaf, echt zo'n enorme tuigerdraf leek t wel, hehe. En toen opeens stonden ze midden op t pad met een boom, dus wij heel rustig er overheen. "Ga je springen?" Eh, nee, lijkt me niet zo verstandig met 10-20 studenten er omheen... "Ik vind dat zulke onvoorspelbare beesten, ze zijn zo groot en als ze trappen trappen ze je zo dood" En dat terwijl Joop netjes keurig over een takkie stapte "Mooi he hoe hij precies zonder te kijken zijn benen (jaja echt!) op tilt en goed neerzet". Ikke apetrots, want mijn Joop is toch geen monster? Hij trapt echt niet!
Daarna ging hij dus weer lekker als een idioot draven, echt keigaaf! We trainen vooral voor een betere conditie en om zijn buikje eraf te krijgen, gaat wat lastig, maar ik merk wel dat zijn conditie best goed te verbeteren valt. We draven dus alleen maar en galopperen tussendoor ook nog wat. De eerste helft gaat echt vol met het gas erop, draven als een gek, stevig doortrekken in de galop en oortjes erop en alleen maar harder willen. Daarna wordt t iets minder, maar dan nog steeds gassen als het kan. Gister was t iets minder, want verschillende mensen hadden bedacht dat ze met hun kinnertjes midden op het ruiterpad konden gaan lopen. Kom ik de bocht om met mijn gek, flink in die galop van m, staat er opeens een echtpaar met 2 kleine kinderen. Begint 1 van die krengen keihard te gillen, mooi niet dat Joop terugkwam, beetje in zo'n stuiterdrafje erlangs en daarna keihard er vandoor spuiten... Waarschijnlijk vonden ze mij een kreng eersteklas, maar ja, zij lopen op het ruiterpad en Joop was echt niet te houden, die had zin! Of ja, hij was best te houden, maar hij spoot er ook zo weer vandoor. Eergister was hij helemaal uit zijn dak gegaan tijdens 't dressuren, één grote klomp gespannenheid, dus ik had eigenlijk verwacht dat hij t hele bos in 1 ruk door zou speren en niet te houden zou zijn, dus ik was allang blij dat hij terug kwam. Dat hij flink indruk maakte met dat gebries en gestamp van m wil ik wel geloven, en ik denk dat t maar goed is ook, beetje 7-kleuren stront op t ruiterpad doet ze misschien inzien dat t levensgevaarlijk is!
Joop was na t zoveelste galopje toch wel een beetje moei, maar hij moest blijven draven. Dat ging best makkelijk, hoewel het minder opgefokt was als eerst, en ik merkte duidelijk dat hier zijn conditie wat minder werd. Desondanks heeft hij heel keurig 1 tempo gelopen, was goed te houden, gewoon heel braaf. Volgende week maar naar de duinen om even wat mul zand training te doen, en dan maar hopen dat hij voor Katwijk helemaal klaar is, dat zou héél mooi zijn! Dromen

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 11:37

He Laui,

Dat wordt dan gelijk een mini-boktmeeting als jij en Joop naar Katwijk komen. Ik zal er zijn!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 13:52

KLinkt als een heerlijke rit Laui!
Niets heerlijkers al lekker met je paardje rondrennen.
Wil het wat lukken met die buik? *LOL* Lastig he? Haha!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-02 14:31

Nou... nee Huilen hij is nog steeds zo zwanger als maar zijn kan, van een weiland vol met gras vrees ik. Hij staat al op dieet, wordt keihard gereden en hij blijft gewoon DIK. (ik schaam me er echt voor, en niet zonder reden)...
Ach, straks stop ik m gewoon in Strafkamp Laui en dan gaan we gewoon liposuctie toepassen...
Ik hoop eigenlijk nog het hardste dat zijn hoeven t houden, daarvoor zou hij ook wel een paar kilotjes kwijt mogen, dat zou helemaal flex zijn!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 17:37

klinkt als een leuke tocht lau!

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 20:35

Ow god, ik ken het.. Sta hier nog niet eens een week, en heb pas 2 keer genoten van het prachtige bos hier, maar beide keren wat mensen en HONDEN (vind ik persoonlijk nog 10 x erger dan kindjes.. Navy trapt ze namelijk helemaal de vernieling in..) van hun sokken gereden.. 1 x was het mijn eigen schuld, een onbekende zandverstuiving (verstuivingTJE) zorgde ervoor dat Navy even lekker d´r benen wou strekken, en ja.. Dat daar nou net een paar mensjes met wat rottweilers aan het vliegeren en doen waren.. Gelukkig nog ontweken (wel een herder achter d´r aan, maar mijn prummeltje is toch 100x sneller *LOL* ).

Jij woont in xxxxxx toch (als ik goed heb opgeled op de inschrijvingsformulieren..), of ben ik in de war met iemand anders?? Daar heb je dus wat heuvels? De moeite waard om eens naar toe te rijden (behoorlijke tocht vanuit Den Treek..) Haha! ??